Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….
roymeer;365610In dat bericht staat volgens mij inderdaad de oplossing: tik op de klok rechts onder in beeld, dan zie je daar WiFi, GPS enz, deze kun je nog schuiven door met je vinger naar links te slepen, dan zie je o.a. melding staan. deze staat als het goed is uit, klik hierop zodat hij aan staat en als het goedis dan is het streepje weg en krijg je weer meldingen!
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/39094-melding-nieuwe-e-mail-doet-t-ineens-niet-meer.html
Super! Thanx, was me nog nooit opgevallen dat ik die balk nog kon verschuiven! Opgelost!
Mijn dochter (1 jaar) vindt het heerlijik om mijn tablet als trommel te gebruiken, echter heeft ze blijkbaar wat instellingen veranderd en ik kan het met geen mogelijkheid terugvinden. Ook Google heeft tot dusver geen uitkomst geboden. Rechtsonderin de desktop heb je nomraal gesproken notificatties van donwloads, updates, etc. Op de plaats waar de notificaties nromaal verschijnen bevindt zich nu een streepje (zie ook een printscreen in de bijlage). Hoe krijg ik mijn notificaties in terug? Iemand enig idee? Ben al zeker 3 uur bezig geweest, maar kan het niet terugvinden…
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groeten, Frenk