Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 10:32

Mijn dochter (1 jaar) vindt het heerlijik om mijn tablet als trommel te gebruiken, echter heeft ze blijkbaar wat instellingen veranderd en ik kan het met geen mogelijkheid terugvinden. Ook Google heeft tot dusver geen uitkomst geboden. Rechtsonderin de desktop heb je nomraal gesproken notificatties van donwloads, updates, etc. Op de plaats waar de notificaties nromaal verschijnen bevindt zich nu een streepje (zie ook een printscreen in de bijlage). Hoe krijg ik mijn notificaties in terug? Iemand enig idee? Ben al zeker 3 uur bezig geweest, maar kan het niet terugvinden…

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Frenk

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
roymeer

roymeer

• Lid sinds 23 december 2010
  • Berichten 227
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 15:30

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/39094-melding-nieuwe-e-mail-doet-t-ineens-niet-meer.html

Samsung Note geek,
Note 2,3,4,4, de 5 de 8 de 9 en nu de Note 10+. Het liefst elk nieuw model meteen….

Jola

Jola

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 15:47

roymeer;365610
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-2/39094-melding-nieuwe-e-mail-doet-t-ineens-niet-meer.html
In dat bericht staat volgens mij inderdaad de oplossing: tik op de klok rechts onder in beeld, dan zie je daar WiFi, GPS enz, deze kun je nog schuiven door met je vinger naar links te slepen, dan zie je o.a. melding staan. deze staat als het goed is uit, klik hierop zodat hij aan staat en als het goedis dan is het streepje weg en krijg je weer meldingen!

Frenkw

Frenkw

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 december 2012
  • 16:02

Super! Thanx, was me nog nooit opgevallen dat ik die balk nog kon verschuiven! Opgelost!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.