Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
jelleruben;368045Ga op je start/home scherm naar instellingen. Hier ga je boven in de balk naar ‘add’. Klik daar op ‘New Folder’ en vervolgens kies je de folder die je wilt hebben. Deze komt dan op het scherm wat bij (op dat moment) open staat.
Hallo allemaal
Iemand, heeft een tab 2. Met Android 4.0.3 maar we kunnen niet vinden hoe je mappen op een startpagina
Kan zetten. Is dit wel mogelijk? Zo ja hoe doe je dat? Want vinger vast houd op je start scherm (zodat je widget kan toevoegen) staat map aanmaken niet tussen. Tereijl bij mij met Tab 10.1 Android 4.0.4 welkan.
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
jelleruben;368045
Hallo allemaal
Iemand, heeft een tab 2. Met Android 4.0.3 maar we kunnen niet vinden hoe je mappen op een startpagina
Kan zetten. Is dit wel mogelijk? Zo ja hoe doe je dat? Want vinger vast houd op je start scherm (zodat je widget kan toevoegen) staat map aanmaken niet tussen. Tereijl bij mij met Tab 10.1 Android 4.0.4 welkan.
Ja inderdaad dat is hem.. Bedankt voor deze informatie.
Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)
jelleruben;368130Welke? Allebei? Is wellicht ook voor anderen interessant.
Ja inderdaad dat is hem.. Bedankt voor deze informatie.
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
En hoe kan ik 1 van de schermen op mijn startpagina verwijderen? Nu heb ik er 7 terwijl ik genoeg heb aan 2 of 3. Thnx in advance!
Van harte welkom op AW.
Is een andere vraag, had kunnen zoeken. Of even een andere topic kunnen maken Maar goed Je kunt door met twee vingers te knijpen, dan zie je al je bureaubladen en dan slepen naar “wissen”.
Makker;368630
Welke? Allebei? Is wellicht ook voor anderen interessant.
Makker
Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Hallo allemaal
Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1