Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je kan met je vingers uitzoomen dan zie je alle tabs en waar een huisje staat is je home tab
melvintje;371439Denk dat het inzoomen moet zijn.
Je kan met je vingers uitzoomen dan zie je alle tabs en waar een huisje staat is je home tab
Je moet met 2 vingers naar elkaar toe halen, laat ik het zo formuleren hahaha
melvintje;371449Soms zit ik hier ook wel eens mee in de knoop
Je moet met 2 vingers naar elkaar toe halen, laat ik het zo formuleren hahaha
Minoes;371443
Denk dat het inzoomen moet zijn.
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Makker;371549Je heb gelijk, zit in de war met naar elkaar of van elkaar vegen van de vinger op de tab.
Nee, het is echt uitzoomen
Bij inzoomen zie je minder van het oorspronkelijke beeld, bij uitzoomen juist veel meer. Op een film- of fototoestel werkt het ook zo
Makker
Bedankt voor jullie reacties, het is inderdaad met 2 vingers naar elkaar toe vegen. Ik kan nu zelf mijn home-tab kiezen. tnx
Ik heb mijn tab2 nu met veel plezier een maand in gebruik, en nu loop ik tegen wat dingen aan die ik zou willen wijzigen.
Er zijn bij het opstarten 5 tabs aanwezig in het startscherm (de bolletjes bovenin), de home-toets stuurt je naar de middelste tab waar een 5 tal vooringeinstalleerde widgets aanwezig zijn. Ik zou willen dat de hometoets naar de eerste tab gaat, is dit mogelijk?