Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bogey

Bogey

• Lid sinds 09 april 2011
  • Berichten 136
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 23:43

Hey allen,

Whatsapp zou via een Wifi tablet draaiend te krijgen moeten zijn, er zou een howto zijn van Ester? Ik kan helaas nog niks vinden, vandaar mijn post.

Wel ergens gelezen hoe het zou moeten kunnen. Titanium back-up maken van WA op phone, die restoren op tablet. MAAR dan zit ik met volgende : dan is 06 van Phone ook gekoppeld aan WA op tablet. Er kan er maar 1 gelijktijdig actief zijn en die ontvangt de berichten. Dat wil ik niet. Ik wil de tablet een eigen account hebben, die alleen de berichten krijgt bedoeld voor tablet en phones alleen berichten voor die accounts. Verder Bestaan het risico dat WA account geblokkeerd wordt als er 2 actief willen zijn op hetzelfde moment?

Iemand een goed idee? Of iets anders zoeken ipv WA en rondbazuinen dat mensen over moeten naar iets anders? ;-)

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 11 januari 2013
  • 23:58

Hoi hier ben ik zelf er is idd nog een andere manier maar daar zal ik morgen op terug komen. In het kort gezegd gebruik je dan ipv je mobiele nr je vaste nr.Ik zit nu via tapatalk maar zal morgen de link naar de howto plaatsen. Als iemand anders mijn niet voor is geweest ;-)

AW Forum Queen voor het leven

rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 23:59

Bogey;373364
Ik wil de tablet een eigen account hebben, die alleen de berichten krijgt bedoeld voor tablet en phones alleen berichten voor die accounts.

Tweede Sim-kaart misschien?

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 12 januari 2013
  • 13:36

Ok hier dan de beloofde link —> http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/39598-how-whatsapp-op-je-tablet-installeren.html

Wat ik dus vannacht bedoelde is dat je evt ook je vaste nr kan gebruiken om in te loggen op WA. Als je dit dus wilt doen op de manier zoals ik beschreven hebt zal je dus eerst via je telefoon moeten inloggen met dat tel nr. daarna de backup maken in titanium en deze overzetten op je tablet. Op deze manier heb je dus ook 2 accounts…..

Je zal begrijpen dat je op je vaste tel geen sms kunt ontvangen voor de code, kies dus voor de optie bel mij….dan krijg je de code via je vaste lijn doorgebeld. Hoop dat het een beetje duidelijk is, zo niet dan kan je mij altijd een dm sturen

AW Forum Queen voor het leven

Bogey

Bogey

• Lid sinds 09 april 2011
  • Berichten 136
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2013
  • 23:01

Bedankt voor de info. Ik zal dat binnenkort eens gaan proberen ;-)

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.