Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zijn het iconen of snelkoppelingen?
Kan je ze verwijderen?
Het kan zijn dat deze meegekomen zijn met een of andere app die je onlangs hebt geïnstalleerd.
barremans
Zijn het iconen of snelkoppelingen?
Kan je ze verwijderen?
Het kan zijn dat deze meegekomen zijn met een of andere app die je onlangs hebt geïnstalleerd.
Heb je eens gecontroleerd bij welke applicatie waarmee ze zouden kunnen zijn meegekomen?
Bv. sinds een game te installeren. dan kan je proberen die app te deinstalleren.
Heb een andere Launcher geïnstalleerd?
Je zal moeten gaan zoeken in die richting.
barremans
Heb je eens gecontroleerd bij welke applicatie waarmee ze zouden kunnen zijn meegekomen?
Bv. sinds een game te installeren. dan kan je proberen die app te deinstalleren.
Heb een andere Launcher geïnstalleerd?
Je zal moeten gaan zoeken in die richting.
Dat zijn eh laat maar zeggen opgedrongen snelkoppelingen van al die gratis apps die je vanuit de store installeert, immer een ontwikkelaar wil ook geld verdienen en dat doen ze dus vaak op deze wijze.
Je kan deze koppelingen gewoonweg “wegvegen” van je scherm, daar dit meestal koppelingen zijn naar andere websites of zoekmachines.
Een virusinfectie zou ik niet zo bang voor wezen, daar dergelijke virussen altijd een bepaalde doelstelling hebben zullen de ontwikkelaars van dergelijke virussen er alles aan doen om deze zo min mogelijk te laten opvallen.
Laat staan dat ze reclame gaan maken van en voor bedrijven ;-)
1966
Dat zijn eh laat maar zeggen opgedrongen snelkoppelingen van al die gratis apps die je vanuit de store installeert, immer een ontwikkelaar wil ook geld verdienen en dat doen ze dus vaak op deze wijze.
Je kan deze koppelingen gewoonweg “wegvegen” van je scherm, daar dit meestal koppelingen zijn naar andere websites of zoekmachines.
Een virusinfectie zou ik niet zo bang voor wezen, daar dergelijke virussen altijd een bepaalde doelstelling hebben zullen de ontwikkelaars van dergelijke virussen er alles aan doen om deze zo min mogelijk te laten opvallen.
Laat staan dat ze reclame gaan maken van en voor bedrijven ;-)
Beste
Ik heb onlangs een Samsung Galaxy tab 2 10.1 GT P 5100 gekocht. Ik krijg nu op startscherm (bureaublad) soms zo icoontjes die ik niet heb geïnstalleerd of gedownload.. Vanwaar komen die?? Hoe kan ik die weg doen? Dat is toch geen virus ofzo??
Moet ik een antivirus installeren op mijn tab? Zoja, welk raden jullie me aan..
Hoop dat iemand me zo snel mogelijk kan helpen.
Alvast bedankt.
Nina