Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb hem geprobeerd met de galaxy tab 2 GT P-5100, bluetooth vind hem wel maar ik kan in google maps of in sygic 1.3.4 geen gps module kiezen dus ik denk dat het niet werkt. Als jij navigatie software gebruikt waar je wel een externe gps module kunt selecteren zou het moeten werken. gr Duracell
Duracell
Ik heb hem geprobeerd met de galaxy tab 2 GT P-5100, bluetooth vind hem wel maar ik kan in google maps of in sygic 1.3.4 geen gps module kiezen dus ik denk dat het niet werkt. Als jij navigatie software gebruikt waar je wel een externe gps module kunt selecteren zou het moeten werken. gr Duracell
Goedendag,
Ik gebruik mijn Tab2 voornamelijk als navigatie apparaat nu heb ik heel veel GPS uitval in mijn personen wagen.
Als ik de Tab2 gebruik in de vrachtwagen dan werkt die goed en naar behoren nu heb ik dezelfde software eens op mijn smartphone geinstalleerd en prompt heeft die nu hetzelfde euvel in mijn personenwagen.
Navraag leert mij dat er voorruit verwarming in mijn ruit zit plus een andere laag dit schijnt bekend te zijn bij inbouwstations daarom adviseerde ze mij een losse GPS muis.
Maar voordat ik weer onnodige kosten moet gaan maken die misschien weer niet werken????Heeft er iemand ervaring met een losse muis??Of kent die iemand ermee??En zo ja???Welke muis specifiek??
Hoor het graag z.s.m i.v.m mijn werkzaamheden
Gr.Dreamsharing