Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 10:12

Goedendag,

Ik gebruik mijn Tab2 voornamelijk als navigatie apparaat nu heb ik heel veel GPS uitval in mijn personen wagen.
Als ik de Tab2 gebruik in de vrachtwagen dan werkt die goed en naar behoren nu heb ik dezelfde software eens op mijn smartphone geinstalleerd en prompt heeft die nu hetzelfde euvel in mijn personenwagen.
Navraag leert mij dat er voorruit verwarming in mijn ruit zit plus een andere laag dit schijnt bekend te zijn bij inbouwstations daarom adviseerde ze mij een losse GPS muis.

Maar voordat ik weer onnodige kosten moet gaan maken die misschien weer niet werken????Heeft er iemand ervaring met een losse muis??Of kent die iemand ermee??En zo ja???Welke muis specifiek??

Hoor het graag z.s.m i.v.m mijn werkzaamheden

Gr.Dreamsharing

Duracell

Duracell

• Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 17 juli 2013
  • 13:12

Ik heb hem geprobeerd met de galaxy tab 2 GT P-5100, bluetooth vind hem wel maar ik kan in google maps of in sygic 1.3.4 geen gps module kiezen dus ik denk dat het niet werkt. Als jij navigatie software gebruikt waar je wel een externe gps module kunt selecteren zou het moeten werken. gr Duracell

Bewerkt (17 juli 2013 13:13)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 17 juli 2013
  • 13:41

Off-topic berichten verwijderd. Om spullen te verkopen adviseer ik het te koop aangeboden forum te gebruiken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 03:12

Duracell
Ik heb hem geprobeerd met de galaxy tab 2 GT P-5100, bluetooth vind hem wel maar ik kan in google maps of in sygic 1.3.4 geen gps module kiezen dus ik denk dat het niet werkt. Als jij navigatie software gebruikt waar je wel een externe gps module kunt selecteren zou het moeten werken. gr Duracell

Ik gebruik zelf TomTom maar die bezit de optie ook niet…

Helaas dus….

Bedankt

Dreamsharing

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.