Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Janba

Janba

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 12:43

Hallo,
Sinds gisteren een update gehad op mijn Samsung tab2 wifi. Het aanraakgeluid is verandert in een irritant plonsgeluid. Daarvoor was het een klikgeluid. Is dit ergens te veranderen/verwijderen? Met KIES bijv.. Kan het alleen maar uitzetten. Iedere verandering is niet altijd een verbetering. Ik heb nog garantie dus rooten oid ga ik niet doen.

Gr. Janba

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 18 juli 2013
  • 14:29

Als ik me niet vergis zijn dat systeem geluiden welke niet aanpasbaar zijn.
Maar ik heb zelf geen Galaxy Tab dus kan het niet checken voor je, wacht even op de reactie van een mede eigenaar.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

guitar666

guitar666

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 17:09

Janba
Hallo,
Sinds gisteren een update gehad op mijn Samsung tab2 wifi. Het aanraakgeluid is verandert in een irritant plonsgeluid. Daarvoor was het een klikgeluid. Is dit ergens te veranderen/verwijderen? Met KIES bijv.. Kan het alleen maar uitzetten. Iedere verandering is niet altijd een verbetering. Ik heb nog garantie dus rooten oid ga ik niet doen.

Gr. Janba

Hallo janba,

Bij instellingen ga je naar geluid en daar moet je aanraakgeluiden uitvinken.

grt Erwin

Janba

Janba

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 23:43

Janba
Hallo,

Gr. Janba

Hallo,
Ik wil juist het klikgeluid terug of een ander minder irritant geluid. Uitzetten had ik al gevonden.

gr. Janba

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2013
  • 14:42

Dat gaat alleen als je 'm root en vervolgens het geluidsbestand vervangt.

Janba

Janba

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 23:54

eejeewee
Dat gaat alleen als je 'm root en vervolgens het geluidsbestand vervangt.

Hey bedankt voor de je antwoord. Het is duidelijk. Hopelijk krijgen ze hier meer klachten over en wordt er iets mee gedaan. Kun je dat ergens bekend maken? Of een suggestie plaatsen voor de ontwikkelaars van Android?

In ieder geval bedankt.
Gr. Janba

Ik las dat als je root ook Ziggo niet meer werkt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.