Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nicolaaz

nicolaaz

  • Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 31 juli 2013
  • 19:03

Hier een vraag van een leek
Mijn Samsung heeft een vreemd internet probleem.
Als ik b.v naar marktplaats ga opent hij deze meteen.
Klik ik op een foto van b.v een fiets dan geeft hij meteen ofline aan en lig ik er uit.
En dat is helaas niet alleen op marktplaats
Als ik controleer of ik verbinding hebt dan zie ik dat hij bezig is het i.p adres op te halen en te verifiëren en geeft dan weer aan dat ik ben verbonden.
Vervolgens begint alles dan weer van voor af aan, internetten is dus niet mogelijk.
Bij mij pc (vaste lijn) werkt internet prima en Ziggo bevestigd dat ook voor mijn Samsung .
In de winkel waar hij gekocht is hebben ze geen idee hoe dat kan
Iemand die snapt waar ik het over hebt en hoe ik dit (simpel)oplos?:/
Bedankt, Nicolaaz

Bewerkt (31 juli 2013 19:06)
Leg3ndaryGuy

Leg3ndaryGuy

  • Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #2
  • 2 augustus 2013
  • 17:24

nicolaaz
Hier een vraag van een leek
Mijn Samsung heeft een vreemd internet probleem.
Als ik b.v naar marktplaats ga opent hij deze meteen.
Klik ik op een foto van b.v een fiets dan geeft hij meteen ofline aan en lig ik er uit.
En dat is helaas niet alleen op marktplaats
Als ik controleer of ik verbinding hebt dan zie ik dat hij bezig is het i.p adres op te halen en te verifiëren en geeft dan weer aan dat ik ben verbonden.
Vervolgens begint alles dan weer van voor af aan, internetten is dus niet mogelijk.
Bij mij pc (vaste lijn) werkt internet prima en Ziggo bevestigd dat ook voor mijn Samsung .
In de winkel waar hij gekocht is hebben ze geen idee hoe dat kan
Iemand die snapt waar ik het over hebt en hoe ik dit (simpel)oplos?:/
Bedankt, Nicolaaz

Hoi Nicolaaz,
Soms kan het zijn dat 1 apparaat in het netwerk niet goed meer werkt,
haal de stroom van je router en modem er af en zet ze na 30 seconden weer aan,

Mocht dat niet helpen dan raad ik je aan om terug te gaan naar fabrieksinstellingen.

Leg3ndaryGuy

Bewerkt (2 augustus 2013 17:32)
nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #3
  • 2 augustus 2013
  • 17:58

Verplaatst naar Samsung Galaxy Tab 2, aangezien dit geen algemene Androidvraag is

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.