Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

wappiesoft

wappiesoft

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 18:57

Samsung is begonnen met het updaten van de Galaxy Tab2 P3110. Het is de 7" Wifi versie. De eerste P3110XXDMH1 4.2.2 is vandaag uitgerold in England (BTU). Hopelijk volgt Nederland snel. http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-P3110

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

bertus025

bertus025

• Lid sinds 23 augustus 2010
  • Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2013
  • 22:48

wappiesoft
Samsung is begonnen met het updaten van de Galaxy Tab2 P3110. Het is de 7" Wifi versie. De eerste P3110XXDMH1 4.2.2 is vandaag uitgerold in England (BTU). Hopelijk volgt Nederland snel. http://live.samsung-updates.com/index.php?device=GT-P3110

Ik heb deze met odin erop geflasht werkt super goed en ik kan nu mijn apps verplaatsen naar mijn sd kaart ,weet nog niet of het met alle apps kan heb er een paar geprobeerd en ging goed .Loopt heerlijk ,soepel alles gaat vloeiend beter dan mijn 4.1.2 ,Alleen moet je voor je toetsenbord de Nl taal installeren en na flashen even naar fabrieksinstellingen gaan en doen .

benheijden

benheijden

• Lid sinds 21 mei 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 16:06

bertus025
wappiesoft

Ik heb deze met odin erop geflasht werkt super goed en ik kan nu mijn apps verplaatsen naar mijn sd kaart ,weet nog niet of het met alle apps kan heb er een paar geprobeerd en ging goed .Loopt heerlijk ,soepel alles gaat vloeiend beter dan mijn 4.1.2 ,Alleen moet je voor je toetsenbord de Nl taal installeren en na flashen even naar fabrieksinstellingen gaan en doen .

Ik kan nog een keer bevestigen dat met de komst van 4.2.2. voor deze tablet (P3110) vele applicaties/spellen weer verplaatst kunnen worden van het vaste geheugen naar de SD kaart !! Daardoor kan de SD kaart nu eindelijk weer echt gebruikt worden
Ik had binnen een mum van tijd diverse apps verplaatst en een winst van 1,5 GB op het vaste geheugen van de tablet
Voor de rest blijft de tablet heel snel en geeft ook een meer gedetailleerd beeld bij vele tekstapplicaties, zoals mail etc.
Klasse deze update. Via On the air aangeboden gekregen en geinstalleerd (even geduld want het is een grote update en het duurt dus even)

BEN

pepto

pepto

• Lid sinds 10 september 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 september 2013
  • 09:44

Wanneer komt deze voor de Nederlandse versie, ik heb begrepen dat hij nog niet beschikbaar is en welke versie gebruiken jullie de Engelse !!!

bertus025

bertus025

• Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 16 september 2013
  • 21:43

pepto
Wanneer komt deze voor de Nederlandse versie, ik heb begrepen dat hij nog niet beschikbaar is en welke versie gebruiken jullie de Engelse !!!

Wanneer die beschikbaar voor Nederland is weet ik niet ,ik hou sammobile in de gaten.Ik gebruik de Engelse versie die is er in ieder geval,als je op de hoogte bent van hoe je het zou moeten flashen zou ik niet wachten .De garantie blijf je gewoon houden want het is een officiële rom van Samsung ,Dus doe je voordeel ermee mvg Bert

Bewerkt (16 september 2013 22:02)
pepto

pepto

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 11:39

bertus025
pepto

Wanneer die beschikbaar voor Nederland is weet ik niet ,ik hou sammobile in de gaten.Ik gebruik de Engelse versie die is er in ieder geval,als je op de hoogte bent van hoe je het zou moeten flashen zou ik niet wachten .De garantie blijf je gewoon houden want het is een officiële rom van Samsung ,Dus doe je voordeel ermee mvg Bert

Kan je in de engelse versie ook als taal Nederlands selecteren of is alles in het engels, dit omdat mijn vrouw hem ook gebruikt en niet van de Engelse tekst houdt

bertus025

bertus025

• Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 12:07

pepto
bertus025
pepto

Kan je in de engelse versie ook als taal Nederlands selecteren of is alles in het engels, dit omdat mijn vrouw hem ook gebruikt en niet van de Engelse tekst houdt

Hij is gelijk Nederlands alleen voor je woordvoorspelling van je toetsenbord moet je het nederlands taalbestandje downloaden ,Als je op het toetsenbord Nederlands aanklik gaat die hem automatisch downloaden.

pepto

pepto

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 15:51

bertus025
pepto
bertus025
pepto

Hij is gelijk Nederlands alleen voor je woordvoorspelling van je toetsenbord moet je het nederlands taalbestandje downloaden ,Als je op het toetsenbord Nederlands aanklik gaat die hem automatisch downloaden.

Thanks Bertus ga ik hem vanavond via Odin erop zetten, is het ook nog mogelijk om hem evt weer terug te zetten met 4.1.1 mocht het niks zijn. Denk dat het niet hoeft.

bertus025

bertus025

• Berichten 64
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 23:43

pepto
bertus025
pepto
bertus025
pepto

Thanks Bertus ga ik hem vanavond via Odin erop zetten, is het ook nog mogelijk om hem evt weer terug te zetten met 4.1.1 mocht het niks zijn. Denk dat het niet hoeft.

Ja dat kan ,je moet dan wel natuurlijk een 4.1.1 bestand downloaden ,maar gaat je wel bevallen hij loopt echt soepel ,wel naar het installeren een factory reset doen .

rianne30

rianne30

• Lid sinds 11 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2013
  • 19:38

ik heb geluk, heb mijn tab 2 7.0 in Amerika gekocht en heb nu al 4.2.2, is een verbetering voor de tablet, eindelijk apps op sd kaart kunnen zetten. kan trouwens wel de nederlandse taal gebruiken op mijn tablet. kreeg de update in September

Bewerkt (11 oktober 2013 19:40)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.