Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Rens1960

Rens1960

• Lid sinds 20 oktober 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 september 2013
  • 11:40

Ik ben mijn menubalk met home taakbeheer en back kwijt.
Het zal vast een instelling zijn binnen android 4.2.2 op mijn Samsung tab 2 10.1 die heb geroot met Cyanogenmod stable

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 21 september 2013
  • 11:43

Toestel- en ROMspecifiek dus geen Algemene Androidvraag, daarom verplaatst naar Tab 2-Forum.

1966

1966

• Lid sinds 22 maart 2012
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 04:17

Nee, dat is geen instelling.
Probeer eens een herstart, of anders een complete reset.
Je kan van te voren eerst nog even een backup draaien, dat kan via cwm of anders met titanium.

Gaat het dan mis, kan je altijd nog weer teruggrijpen.

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 18:19

Dat is wel een instelling, maar ben even kwijt welke en ik draai zelf Slim Bean en geen cm meer. Kijk naar de combinatie van settings voor het uitgebreide bureaublad en het navigatiemenu, het is volgens mij een kwestie van even vogelen en de juiste combinatie vinden.

Je kunt er ook voor kiezen om het zo te laten en de functie over te laten nemen door pie over een app zoals gmd gesture auncher. Ik doe dat al bijna een jaar zo een geniet van de extra ruimte. Voor mij geen taakbalk meer.

1966

1966

• Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 20:00

Ik ga voor het gemak er van uit dat een standaard rom of een kale versie van android gebruikt wordt.
Tropische roms met allerhande instellingen …….tja dan kan je aan de gang blijven.
Heb ze zelfs al gezien waarin je de kleuren kon wijzigen.
Dan nog spreek je niet over een standaard instelling.

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 20:47

Er is inderdaad heel wat keuze. Cyanogenmod mag je echter zo langzamerhand wel de echte standaard noemen op het gebied van custom roms. Ze zijn bovendien nogal terughoudend met toevoegingen ten opzichte van vanilla en de versies zijn voor alle devices gelijk.

1966

1966

• Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 22 september 2013
  • 22:44

eejeewee
Er is inderdaad heel wat keuze. Cyanogenmod mag je echter zo langzamerhand wel de echte standaard noemen op het gebied van custom roms. Ze zijn bovendien nogal terughoudend met toevoegingen ten opzichte van vanilla en de versies zijn voor alle devices gelijk.

Ik heb een tijdje Cyanogen gedraait, ging allemaal prachtig totdat ik een melding kreeg van een update……
De ene crash na de andere, het zogenaamde domino effect.
Alles kaalgetrokken en toen bij wijze van test een zap blasterrom er op gezet.
En deze rom draait ( tegen mijn verwachting in ) tot op het moment van schrijven nog steeds zonder problemen.
Oke het is nu dan geen 4.2.2 meer maar braaf 4.1.2 maar 4.2.2 gaf mij dan ook geen meerwaarde.

Ik ben niet gauw onder de indruk, al helemaal niet zoals sommige op XDA te keer gaan,
waar soms in tig posten alleen maar wow en ahhh staat, zo snel zo soepel blabla enz enz……
als je daarna even wacht, dan mankeert er weer van alles aan.
Een rommeke zal zich eerst moeten bewijzen.

Standaard roms zijn niet de roms van Cyanogen, standaard is zoals de fabrikant ( in dit geval Samsung ) ze uitgegeven heeft,
maw een simpel fabrieksrommeke.
Cyonogen versleuteld en verbouwd originele droidroms opdat deze compatible zijn op diverse tablets en smartphones.
Dit houd niet in dat ze slecht werk leveren, in tegen deel zelfs, maar het is en blijft nog steeds een custom made rom.
Hoe het straks uitpakt nu ze een bedrijf zijn geworden, tja dat is afwachten.

Ik ben en blijf altijd sceptisch totdat voor mij het tegendeel bewezen is.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 22 september 2013
  • 23:00

Ontopic aub.

De vraag gaat over de menubalk, niet over de diverse ROMs.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.