Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kim00

Kim00

• Lid sinds 02 november 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 2 november 2013
  • 22:32

Ik heb al een tijdje mijn Samsung tab 2 10.1.nu heb ik een paar problemen met internet.
Ik probeer het zo goed mogelijke uit te leggen. En hoop dat jullie mij kunnen helpen, om het op te lossen.

Op sommige sites zijn de paginas te groot. Ik heb bij internet instelling gekeken en psginas passend maken aangevinkt, dat help dus niet. Kan ik dit ook anders oplossen?

Als ik op een forum zit of op hotmail.en ik wil een berichtje/mailtje typen, dan zie ik niet het vak waar het instaat. Moet dus telkens het scherm heen en weer schuiven om de zien wat ik heb getypt.

Als ik op een site zit met veel afbeeldingen en tekst dan stopt internet ermee.

Ook op de site van google heb ik een paar problemen.
Als ik bij afbeeldingen kijk. En ik wil een afbeelding in het groot zien. Dan klik ik er op en krijg ik een zwart scherm. Soms help het dat ik dan een paar keer teruga haar de vorgige psgina en er weer opklik. Maar het help niet altijd.
Maar ik heb ook wel dat de afbeeldingen helemaal niet worden weergeven.

Dit zijn allemaal dingen waar ik mij aan stoor.hoop dat ik het goed heb uit gelegd.
En sorry voor de schrijffouten, heb dyslectie

Kim00

Kim00

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 09:59

Is er niemand die mij hier mee kan helpen?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 4 november 2013
  • 10:06

je hebt dus een probleem met je internetbrowser. Je kunt proberen om de cache te wissen van deze browser. Dit kun je doen bij instellingen -> toepassingen -> alles -> browser/internet en daar “gegevens wissen” (de exacte termen kunnen wat anders zijn).

je kunt ook een andere browser proberen zoals Chrome, Dolphin of Opera.

Bewerkt (4 november 2013 10:06)
Kim00

Kim00

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 19:47

nanders
je hebt dus een probleem met je internetbrowser. Je kunt proberen om de cache te wissen van deze browser. Dit kun je doen bij instellingen -> toepassingen -> alles -> browser/internet en daar “gegevens wissen” (de exacte termen kunnen wat anders zijn).

je kunt ook een andere browser proberen zoals Chrome, Dolphin of Opera.

Dit heb ik geprobeerd. Ook gelijk de tablet opnieuw opgestart. Alleen het het jammer genoeg niet

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.