Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Syl207

Syl207

• Lid sinds 03 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 16:31

Sinds kort heb ik de tab 2 7.0. Ik wil tijdens mijn vakantie foto's bekijken zodat ik ze meteen kan sorteren en een backup kan maken (online). Ik heb de connector kit gekocht en ik heb ES File Explorer en NEF thumbnailer (demo) geïnstalleerd. Mijn camera is een Nikon D5000 en ik fotografeer in RAW. Ik heb nog niet het geheugen van de tablet uitgebreid, zit nog in de voorbereidingsfase.

Als ik mijn camera aansluit dan krijg ik de melding “er is geen inhoud beschikbaar voor importeren op dit apparaat”.
Bij het aansluiten van alleen de sd kaart krijg ik de melding dat de folder leeg is. De SD kaart is 16 gb groot.

Ik heb een oude fotocamera aangesloten, met 1 gb geheugen. Die foto's werden wel gezien.

Moet ik eerst het geheugen van mijn tablet uitbreiden of is er iets anders aan de hand waardoor mijn foto's niet worden herkend?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 3 november 2013
  • 16:34

ik denk dat je tablet of u app geen raw bestanden herkent

Syl207

Syl207

• Lid sinds 03 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 21:22

Beste Angelo,
Bedankt voor je reactie.

De tablet herkent inderdaad geen raw foto's. Ondanks de nef app. Maar de tablet wil helemaal de sd kaart niet lezen. Ik heb een foto in jpg en raw gemaakt. Heel even kwam de jpg foto in beeld op de tablet. Daarna kon de tablet de camera/sd kaart niet meer lezen.

Heeft het zin de Samsung helpdesk te bellen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.