Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

TabletBert

TabletBert

• Lid sinds 05 november 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 21:57

Hoi. Nieuwe gebruiker van tablet. Samsung Tab2 5110, Android Cyanogenmod.
Ik heb aantal foto mappen via kabel van pc naar tablet gezet.
Prima en de bestanden zijn te zijn via Galerij.
Nu een tweetal nieuwe gebruikers aangemaakt op de tablet.
Beiden kunnen de foto's niet zien. Galerij is leeg.
Ik denk aan vergelijkbare gebruikersmappen in de pc.
Maar dan is de vraag: Hoe maak ik die bewuste map Pictures in de root ook beschikbaar voor andere gebruikers?
En dan een soort gelijke vraag.
Is het mogelijk apps die ik eerder installeerde ook beschikbaar te krijgen voor die nieuwe gebruiker(s). Zou toch onzinnig zijn als iedere gebruiker weer apart moet downloaden terwijl de app al aanwezig is op de tablet.
Dank voor aandacht en eventuele hulp.
Bert.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 6 november 2013
  • 22:03

Nee dit gaat niet want dat is nou juist de bedoeling van het aan kunnen maken van meerdere gebruikers. Als gebruiker B bij de apps van gebruiker A kan heeft het weinig zin. Elke nieuwe gebruiker krijgt zijn eigen nieuwe omgeving waarin hij de apps kan zetten die hij wil of die de hoofdgebruiker toestaat om te installeren. Zo zinloos is het niet

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

TabletBert

TabletBert

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 22:19

Begrijpelijk ja. Dan is het wel vreemd dat ik de gmail accounts van gebruiker A kan inzien aangemeld als beheerder of zelfs aangemeld als gebruiker B.
Dus als ik je goed begrijp is het uitwisselen van bestanden, of elkaar toegang geven, zelfs na instellen van roottoegang in de app Bestanden, onmogelijk.
Dan is het een kwestie van “up geloade” bestanden wissen en opnieuw downloaden als de juiste gebruiker is aangemeld.
Dank.

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 6 november 2013
  • 22:27

Volgens mij is het zo dat je als hoofdgebruiker (admin) bij alle gebruikers kunt. Je zegt dat je als gebruiker B bij de email van gebruiker A kan? ben je toevallig met dezelfde gegevens ingelogd als de hoofdgebruiker?

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

TabletBert

TabletBert

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 22:32

Dat zal ik eens uitvoerig gaan uittesten. Mijn aandacht was daar namelijk niet op gericht, maar het viel me zo op. Was meer bezig met het gedeeld krijgen van mappen en apps. Ik kom dat nog mee terug.

TabletBert

TabletBert

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 november 2013
  • 22:47

Meule. Nog even terug naar je eerste reactie. Citaat: of die de hoofdgebruiker toestaat om te installeren. Dat is misschien toch een deel van wat ik zoek. Hoe kan die hoofdgebruiker die toestemming dan geven?

meule

meule

• Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 6 november 2013
  • 22:54

Ik moetzeggen dat ik momenteel geen toestel bezit waar meerdere gebruikers op zitten. Volgens mij kun je dat ergens aangeven maar ik kan het op dat gebied ook mis hebben

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.