Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

maarten2

maarten2

• Lid sinds 13 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 november 2013
  • 22:59

Wie kan me helpen??
Ik probeer een verbinding te krijgen tussen mijn Samsung Galaxy Tab 2 en mijn PC.
De USB-connector geeft aan dat hij aangesloten of losgekoppeld is maar er gebeurd niets op de pc.
Normaal gesproken als je een USB stekker in je pc prikt en er iets op aangesloten zit krijg je een signaal van Windows te horen maar dat gebeurd nu ook niet. Ik heb ook nog een 5 IN 1 connector waar ook een USB aansluiting op zit en hier het zelfde verhaal. De Tab 2 herkent de connector wel maar de pc ziet geen Tab. Als software heb ik er ook van Samsung de Kies op staan en mijn Galaxy SII wordt hier wel door herkent maar de Tab 2 niet.
Kan iemand me vertellen wat er fout gaat?
Bij de instellingen kan ik niets vinden wat ik zou kunnen veranderen om dit contact tot stand te brengen.

Wie kan me hier mee helpen?????? Alvast hartelijk dank.!!

stonewall

stonewall

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 55
  • Reputatie 10
  • 16 november 2013
  • 03:12

SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe instaleren

http://www.androidfilehost.com/?fid=9390288116658473438

maarten2

maarten2

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 18:48

Hallo Stonewall,
Allereerst dank je voor je reactie.
Jammer genoeg is dit niet de oplossing, ik had hem al geïnstalleerd maar werkte niet, heb hem nu nogmaals geïnstalleerd maar nog steeds niets.
Normaal gezien krijg je een Windows deuntje als je een USB apparaat verbind maar dit komt niet bij deze Tab 2. Wel krijg ik op de Tab de melding dat de USB-connector is aangesloten.
Voor mij simpel gezegd, Samsung herkent de USB aansluiting wel en Windows niet,
Ik heb 2 verschillende USB connectoren maar beide worden niet herkend in Windows.

Mocht je nog andere oplossingen hebben hoor ik ze graag.

maarten2

maarten2

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 20:19

Ik begin langzaam aan het idee te krijgen dat er iets mis is met mijn Tab 2, Ik heb 2 OTG USB kabels. Beter gezegd een OTG USB en een OTG 5 in 1 USB/Cardreader.
Als ik mijn Galaxy SII verbind met mijn Tab 2 krijgt de Galaxy wel een verbinding of beter gezegd stroom want verder kan ik niets doen.
ik krijg de melding “opslag verbinden met pc” als ik daar dan op klik krijg ik de melding “USB-kabel aansluiten om massaopslag te gebruiken”
Kan iemand hier iets meer mee?
Dan hoor ik dat heel graag!!

Hartelijk dank

stonewall

stonewall

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 55
  • Reputatie 10
  • 19 november 2013
  • 16:16

staat bij ontwikkelaarsoptie…
usb foutopsporing aan
en
namaaklocaties toestaan aan
of naar draadloos en netwerken gaan,usb-hulpprogramma's,usb-massaopslag en dan op opslag verbinden met pc

mvg
freddy

Bewerkt (19 november 2013 19:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.