Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

KJTDominicus

KJTDominicus

  • Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14 november 2013
  • 11:54

Ik heb een probleem, een Samsung Galaxy tab2 van een collega synchroniseert niet meer goed.
hij synchroniseert netjes alle mappen behalve de INBOX….(niet geheel onbelangrijk).
account al eens verwijderd en alle instellingen nagekeken, alles lijkt goed te staan maar synchroniseren hó maar!!
iemand nog een tip alvorens ik de hele tablet opnieuw moet gaan installeren?

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #2
  • 14 november 2013
  • 11:58

Geen algemene vraag over het OS, maar de mail app op de Galaxy Tab 2. Bij deze verplaatst naar betreffende forum.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

KJTDominicus

KJTDominicus

  • Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • #3
  • 14 november 2013
  • 12:01

Als ik op internet zoek komt het vaker voor op Android alleen heb ik de oplossing nog niet gevonden! vandaar dat ik hem post bij Android Algemeen, is geen Samsung Galaxy Tab2 probleem alleen…..

KJTDominicus

KJTDominicus

  • Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • #4
  • 14 november 2013
  • 12:44

Is er een mogelijkheid om de standaard app van Andorid mail opnieuw te installeren?

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #5
  • 14 november 2013
  • 13:03

nee je kan systeemapps niet zomaar verwijderen en opnieuw installeren. Je kan meestal wel de “updates” verwijderen (als deze er zijn) en de cache wissen (in het applicatiebeheer) zodat je met een zo-goed-als-nieuwe app begint. Dat zou ik inderdaad proberen bij je genoemde problemen.

Bewerkt (14 november 2013 13:04)
KJTDominicus

KJTDominicus

  • Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 88
  • Reputatie 0
  • #6
  • 14 november 2013
  • 13:25

al geprobeerd, maar geen resultaat :-(
met een andere app krijg ik het wel te zien, alleen vind ik andere apps minder fijn voor de gebruiker.

nanders

nanders

  • Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • #7
  • 14 november 2013
  • 14:37

En als je een minder lange periode probeert te synchroniseren? Bijvoorbeeld 1 week?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.