Lees verder na de advertentie.

Vergelijk prijzen: vind de beste deal

Kies jouw model:

Lees verder na de advertentie.

Jax
Gisteren 19:45

Nou.. Nobelprijs der slap geouwehoer voor Kattukaran zou ik zeggen. Ik vraag me af hoe dat gaat in een voorafgaande meeting?. ‘we moeten echt iets zeggen over die nest troep die we vreselijk hebben laten versloffen de laatste jaren’ – ‘ja maar wat? We hebben niks’ – ‘ik weet het! We maken een kletsverhaal over vormfactor en microfoon en display enzo! – ‘Goed idee, wie noteert dat even?’

Google teaset een nieuwe Nest Hub voor je smarthome
Google teaset een nieuwe Nest Hub voor je smarthome
h2on2hq
Gisteren 16:27

Ik zit al jaren op het basisschoolaccount van een van de kinderen gratis te oefenen… Kinderen zitten inmiddels al lang op de middelbare. Zolang het werkt ga ik lekker door met onbeperkte hartjes.

Duolingo pest gratis gebruikers met roze accu
Duolingo pest gratis gebruikers met roze accu
Drankorgel
Gisteren 14:48

Een wat vreemde selectie van telefoons uit 2024 en 2025. Mijn keuze ziet er als volgt uit: – Voor het beste update beleid Samsung S25. Uitstekend scherm en processor, camera’s voldoende tot goed maar wel traag opladen en gemiddelde accuduur. – Voor de beste accuduur Xiaomi 15. Zeer goed scherm en uitstekende processor, goede tot zeer goede camera’s en snel opladen. – Voor een groot scherm Realme GT-7 PRO. Zeer goed scherm en uitstekende processor, goede camera’s en zeer goede accuduur en snel opladen. Al deze telefoons kosten tussen de €600 en €700 en hebben ruim voldoende opslagcapaciteit, werkgeheugen en een Snapdragon 8 Elite processor. Je kunt er jaren mee vooruit zonder dat de telefoon traag wordt terwijl je niet de hoofdprijs betaalt.

Dit zijn de beste telefoons rond de 750 euro | 2025
Dit zijn de beste telefoons rond de 750 euro | 2025
Caemgen
Caemgen
Gisteren 13:02

Het gaat om de Google Maps-app voor Android Auto, dus het is maar net hoe je het benadert.

Ik ga zeker even wat andere apps proberen. Vooralsnog ging het wel prima met de auto-routes (voor langere afstanden via onbekende wegen) en hier in de omgeving heb ik geen navigatie meer nodig.

Android Auto verliest zijn beste functie om kinderen bezig te houden
Android Auto verliest zijn beste functie om kinderen bezig te houden
Disco
Gisteren 12:35

Ik krijg hem vandaag binnen. Hoop dat er met deze manier van laden wel mogelijk blijft om een case eromheen te doen, dat heb ik echt wel nodig met mijn werk…

Google Pixel Watch 4 review: ronde vormen bieden meer plezier
Laura Jenny
Laura Jenny
Gisteren 10:15

Ja, het is een love it or hate it-design, dat merk ik ook vaak als ik met mensen over de Pixel Watch spreek. Wel een leuke conversation starter 😉 Welke belangrijke functionaliteit mis je dan die het Pixel-ecosysteem niet ondersteund met andere devices?

glasblazer
glasblazer
Gisteren 10:07

Wat mij betreft mag Google stoppen met het ontwikkelen van smartwatches. Gelet op de concurrentie extreem duur. Het ontwerp spreekt mij bovendien nog steeds niet aan. Laat ik het zo zeggen, het wordt er niet beter op. Wat batterijduur betreft slaan ze natuurlijk helemaal de plank mis. Jammer genoeg kan ik bij de concurrentie vaak ook niet terecht voor een smartwatch, omdat de functionaliteit van deze horloges niet door het ecosysteem van de Pixel telefoon kan worden ondersteund. Dat doen de ontwerpers en ontwikkelaars van One Plus hun huiswerk veel beter. Voorlopig houd ik bij mijn Huawei GT3 Pro.

glasblazer
glasblazer
Gisteren 9:49

Update wordt nu naar binnen gehapt.

Android 16 QPR1-update is uit, zodat je telefoon niet meer flikkert
Android 16 QPR1-update is uit, zodat je telefoon niet meer flikkert

Volg Androidworld nu ook op WhatsApp

Op ons WhatsApp-kanaal delen we dagelijks het grootste nieuws uit de Android-wereld.

Volg op WhatsApp

Download de nieuwe Androidworld-app!

Lees het nieuws en handige tips over smartphones en gadgets.

Download voor Android

Meld je aan bij onze Androidworld-community

Reageer op artikelen, deel tips en praat met anderen over de wereld van Android.

Aanmelden