Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 14 augustus 2013
  • 15:27

Ik zag vandaag de tab 3 7" bij de Mediamarkt voor ���199 en het leek me wel wat. Ik ben een volslagen leek op tablet gebied, dus ik heb geen idee wat ik er verder nog bij nodig heb. Ik zou hem alleen thuis gebruiken met wifi. Heb ik een simkaart nodig? Waar moet ik nog meer aan denken?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 14 augustus 2013
  • 18:31

Simkaart is niet nodig als je alleen via Wifi verbinding zal maken.
Je kan dan bijvoorbeeld wel de mobiele internet verbinding van je telefoon doorgeven (tehteren) naar de tablet om zo toch buitenshuis verbinding te maken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 14 augustus 2013
  • 20:03