Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 14 augustus 2013
  • 15:27

Ik zag vandaag de tab 3 7" bij de Mediamarkt voor ���199 en het leek me wel wat. Ik ben een volslagen leek op tablet gebied, dus ik heb geen idee wat ik er verder nog bij nodig heb. Ik zou hem alleen thuis gebruiken met wifi. Heb ik een simkaart nodig? Waar moet ik nog meer aan denken?

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 14 augustus 2013
  • 18:31

Simkaart is niet nodig als je alleen via Wifi verbinding zal maken.
Je kan dan bijvoorbeeld wel de mobiele internet verbinding van je telefoon doorgeven (tehteren) naar de tablet om zo toch buitenshuis verbinding te maken.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 14 augustus 2013
  • 20:03

Mooie hoes ter bescherming. Smartphone kun je als hot spot gebruiken, zodat je buitenshuis kunt internetten wanneer je geen beschikking hebt over wifi. Eventueel draadloos toetsenbord, of deze ge��ntegreerd in het hoesje.
En voor de rest, veel plezier van je nieuwe aankoop.:smile:

Tucker

Tucker

• Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 14 augustus 2013
  • 20:46

Bedankt voor jullie tips! Een goede beschermhoes is uiteraard een must, en ik ben blij te horen dat er geen simkaart in hoeft. Ik heb hem nog niet helaas, maar waarschijnlijk volgende week om deze tijd wel.

Galaxy S5 stock v4.4.2

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 14 augustus 2013
  • 21:21

Online nog goedkoper Galaxy tab 7.0 mediamarkt

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Tucker

Tucker

• Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 14 augustus 2013
  • 21:52

Bedankt Meule, alle beetjes helpen! :-)

Galaxy S5 stock v4.4.2

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 15 augustus 2013
  • 19:35

Ik heb de 8 inch aangeschaft en ben daar erg tevreden over. Wel 100 Euro meer maar ook betere specs.
Bij de Mediamarkt zag ik de 7 inch liggen met een hoes (case) er bij als actie. Daar betaal je normaal toch ook wel snel 2 tientjes of meer voor.
Online bestellen bij Mediamarkt is voordeliger. Bovendien rekenen ze dan ook geen kopieerheffing. Al met al ben je dan ruim 10 Euro goedkoper uit en je hebt de tablet al na 1 werkdag in huis.
Verder nodig? Eigenlijk niets of een extra micro sd kaartje om lekker veel muziek en foto's e.d. op te zetten. Of een OTG Usb kabel om bijv. een USB Stick aan te sluiten. Net zoals bij je Samsung smartphone.
Voor de rest alles precies zo als voor je Galaxy telefoon.
Door de interface (Touchwiz) van Samsung en de fysieke knoppen die Samsung ook weer op deze tablet heeft gezet werkt de tablet precies hetzelfde als je Samsung S2/S3/S4 telefoon. Dus dat is snel gewend.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.