Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

thoving

thoving

  • Lid sinds 11 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 11 december 2013
  • 17:51

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik geen enkele app meer installeren.
Krijg steeds deze melding: onbekende foutcode tijdens installatie van app -110.
Heb al 2 keer de geheel gereset, maar niets werkt.
Ik begrijp er niets meer van. Heeft iemand een oplossing? BVD

Bewerkt (11 december 2013 17:52)
peu306cabrio

peu306cabrio

  • Lid sinds 17 december 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #2
  • 17 december 2013
  • 22:35

Heb hetzelfde. Zie mijn post in thread over “error 406” hier. Ook zie ik bij sommige apps error 110 genoemd.

Kan iemand ons helpen?

Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #3
  • 17 december 2013
  • 23:34

peu306cabrio
Heb hetzelfde. Zie mijn post in thread over “error 406” hier. Ook zie ik bij sommige apps error 110 genoemd.

Kan iemand ons helpen?

Dit topic gaat over foutcode 110, jij hebt 406. Graag niet in ieder topic gaan reageren over hetzelfde. Je hebt je reactie/vraag hier reeds gesteld en dat is voldoende.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

peu306cabrio

peu306cabrio

  • Lid sinds 17 december 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #4
  • 18 december 2013
  • 08:02

Sander_M
peu306cabrio
Heb hetzelfde. Zie mijn post in thread over “error 406” hier. Ook zie ik bij sommige apps error 110 genoemd.

Kan iemand ons helpen?

Dit topic gaat over foutcode 110, jij hebt 406. Graag niet in ieder topic gaan reageren over hetzelfde. Je hebt je reactie/vraag hier reeds gesteld en dat is voldoende.

Hi Mod,

Kleine correctie: ik heb error 406 EN error 110. Vandaar ook mijn reactie in deze Thread.

Grt. JuAn

thoving

thoving

  • Lid sinds 11 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #5
  • 21 december 2013
  • 11:41

Hallo,

Helaas nog steeds geen oplossing gekregen. Inmiddels kan ik de standaard app google-chrome ook niet meer gebruiken.

HELP!!!!

leluk9

leluk9

  • Lid sinds 05 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #6
  • 5 januari 2014
  • 23:32

Ik ook kan op mijn galaxy tab3 7.0 kan ik geen apps meer installeren. Tijdens installeren kom deze met de melding: Onbekende foutcode tijdens installatie van app: -110.
Tablet factory reset gegeven, meerdere malen! Brengt geen oplossing. Stoppen van Play store werkt niet. Gegevens wissen / Buffer zleegmaken kan niet, deze staan in grijs en op 0.
Meerdere keren Samsung gesproken en deze verwijzen me hier naar toe.

Het betreft het volgende toestel:
SM-T210
Android versie 4.2.1
Kernel versie 3.4.5-1256430-user.

Is hier een oplossing voor?

Audiowaste

Audiowaste

  • Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • #7
  • 6 januari 2014
  • 08:53

Eens proberen om alle settings en cache te verwijderen van alle onderdelen van de Play Store.
Instellingen > Apps > Alles
Daar bij alle onderdelen van market de settings en cache verwijderen.

@Lisaaaa_

@Lisaaaa_

  • Lid sinds 18 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #8
  • 18 april 2014
  • 21:36

Hallo .
Ik heb een Samsung Tab 3 .
Als ik app's Wil Downloaden of bijwerken ,
Komt bij mij te staan Onbekende Fout Code '110
Kan iemand mij helpen dit op te Lossen .
Gr lisa .

bert.marjo

bert.marjo

  • Lid sinds 13 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #9
  • 13 december 2015
  • 13:17

Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest en het niet kunnen installeren is een SD kaart fout.
Wat heb ik gedaan?
Ga naar instellingen, dan naar Algemeen, dan naar Applicatiebeheer, daar ziet u alle apps met een groen vinkje die op SD kaart geïnstalleerd zijn, deze apps moet u terugschrijven naar het apparaat geheugen, groen vinkje betekent dat de app op de SD kaart geïnstalleerd staat  en deze klikt u aan en kies voor apparaatopslag. Als u dat gedaan heeft, heeft u alle geïnstalleerde apps veilig gesteld. Let hierbij nog wel op de eventuele foto's en filmpjes die u veilig moet stellen en daar een backup van maakt op de computer. Nu gaat u binnen Algemeen naar Opslag en klikt u aan, u kiest hier voor SD-kaart formatteren en doe dit, Na dit proces wordt de kaart eruit gegooid en weer automatisch herkent een e.v.t. herstart is niet nodig, maar kan geen kwaad om dit wel te doen, want dan weet u zeker dat de SD kaart weer present is. Nu gaat u naar de Play Store en nu lukt het waarschijnlijk zeer zeker. succes. 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren