Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kleintjeuh

Kleintjeuh

• Lid sinds 26 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2013
  • 04:14

Hey, ik sinds pas een samsung tab 3 7.0 wifi aangeschaft, maar ik merk juist dat ik mijn applicaties niet meer kan verplaatsen naar mijn sd kaart. Ik heb ondertussen al een paar applicaties installeerd maar bij geen enkele lukt het. Bij appmgrIII (app 2 sd) kreeg ik zelfs een mededeling. “Dit apparaat heeft geen extern geheugen of het externe geheugen word nagebootst. Applicaties verlaatsen is misschien niet mogelijk op dit apparaat.” Hoe dit mogelijk is geen idee. Ik ben een leek. Dus weet zelfs niet hoe ik dat zou moeten doen. En heb ook geprobeert met de sd kaart van mijn SII die werkt ook niet. Terwijl de sd kaart van mijn tablet wel werkt in mijn sII. Is er iemand die dit herkend? Of mij hiermee kan helpen?

isaacdd

isaacdd

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 december 2013
  • 19:47

Hoi

dit ligt niet aan je sd kaart maar aan de tablet zelf
ik heb hetzelfde probleem
als je toch apps op je sd kaart wil zetten moet je je tablet rooten

Kleintjeuh

Kleintjeuh

• Lid sinds 26 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2013
  • 19:59

Bedankt, maar rooten hoe kan ik dat doen en is er geen andere oplossing? Aangezien ik er niet van ken hoiker aan moet beginnen. Klopt het ook dat als je een apparaat root je je garantie kwijt bent?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.