Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nijman

nijman

  • Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 3 februari 2014
  • 22:43

Hallo,

Mijn zoon krijgt sinds kort steeds de error melding:

Onbekende foutcode tijdens installatie van app: ‘-110’

Heb geprobeerd de cache van de playstore te wissen, maar deze optie is uitgegrijst. Als je bij de Applicaties kijkt wordt bij elke applicatie de grootte 0 weer gegeven.
Factory reset heeft niet geholpen

Wat te doen?, hij kan er nu niets mee.

nijman

nijman

  • Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 februari 2014
  • 22:45

Ter aanvulling betreft:

SM-T210
Android 4.1.2
KErnel 3.4.5-1256430-user

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #3
  • 4 februari 2014
  • 12:11

log even uit bij de playstore met je google account en clear alles wat er maar te clearen is bij de play store en log opnieuw in.
of dit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2482185


succes.

Bewerkt (4 februari 2014 12:14)
nijman

nijman

  • Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #4
  • 4 februari 2014
  • 19:16

Helaas help dit niets. Er is niets te clearen. Ik heb zoals in de andere thread gesuggereerd gereset en ook met een ander google account ingelogd. Ook dit geeft dezelfde fout.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #5
  • 4 februari 2014
  • 20:20

wat je dan nog kunt proberen is de google play store apk handmatig instaleren.
kun je hier downloaden http://www.androidpolice.com/2013/10/21/download-latest-google-play-store-4-4-21-with-slide-out-navigation/
zet het apk bestand op je sd of intern geheugen zoek hem op met een file progje en instaleer hem als er gevraagt word wil je upgraden of vervangen kies dan ja.
verder weet ik ook niet wat je dan nog meer kunt doen.

Bewerkt (4 februari 2014 20:25)
nijman

nijman

  • Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #6
  • 4 februari 2014
  • 22:11

Ik heb de laatste versie gedownload, maar installatie lukt niet. Krijg de melding dat de applicatie niet is geïnstalleerd.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #7
  • 4 februari 2014
  • 23:17

Als je playstore versie dan instaleerd waar je tablet op draait.
Vink ook even onbekende bronnen aan in instellingen ik dacht bij developer instellingen.
Ik vind het wel vreemt dat je niets kunt cleanen bij je apps cash en degelijke.

Verder weet ik ook niet wat je dan nog kunt doen.

nijman

nijman

  • Lid sinds 03 februari 2014
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #8
  • 28 februari 2014
  • 18:03

Bij het Samsung service center hebben ze de software opnieuw geïnstalleerd en daarmee het probleem opgelost

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #9
  • 28 februari 2014
  • 19:13

Mooi dat het gelukt is

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.