Hallo Met veel belangstelling en nieuwsgierighjeid volg ik de berichten aangaande de update van de Samsung 8.9 (in mijn geval de GT-P7300). Ik kan er geen wijs uit worden en voel er niets voor om mijn toestel te Rooten o.i.d.
Nu krijg ik mee dat ICS ook is uitgerold in Nederland voor de 8.9 maar als ik via Kies dit wil testen, geeft ie aan dat ik de meeste recente software al heb. En dat is nog steeds 3.2 dus . . . . .
Wie o wie kan mij zeggen/uitleggen op welke wijze ik mijn 8.9 tablet kan updaten naar ICS of wellichgt nog hoger, zonder ingewikkelde processen.
Alvast dank mensen
Rich
Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Hallo Met veel belangstelling en nieuwsgierighjeid volg ik de berichten aangaande de update van de Samsung 8.9 (in mijn geval de GT-P7300). Ik kan er geen wijs uit worden en voel er niets voor om mijn toestel te Rooten o.i.d. Nu krijg ik mee dat ICS ook is uitgerold in Nederland voor de 8.9 maar als ik via Kies dit wil testen, geeft ie aan dat ik de meeste recente software al heb. En dat is nog steeds 3.2 dus . . . . . Wie o wie kan mij zeggen/uitleggen op welke wijze ik mijn 8.9 tablet kan updaten naar ICS of wellichgt nog hoger, zonder ingewikkelde processen. Alvast dank mensen Rich
Dan kan deze op slot om parallelle discussie te voorkomen.
Bewerkt (24 april 2013 16:11)
[mod]Verplaatst naar het juiste ([URL="http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-8-9/"]Samsung Galaxy Tab 8.9[/URL]) forum. edit: vraag is ook gesteld in reeds bestaande topic: [url]http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-tab-8-9/38575-ics-official-update-werkt-op-tab-8-9-a.html[/url] Dan kan deze op slot om parallelle discussie te voorkomen.[/mod]
Hallo
Met veel belangstelling en nieuwsgierighjeid volg ik de berichten aangaande de update van de Samsung 8.9 (in mijn geval de GT-P7300).
Ik kan er geen wijs uit worden en voel er niets voor om mijn toestel te Rooten o.i.d.
Nu krijg ik mee dat ICS ook is uitgerold in Nederland voor de 8.9 maar als ik via Kies dit wil testen, geeft ie aan dat ik de meeste recente software al heb. En dat is nog steeds 3.2 dus . . . . .
Wie o wie kan mij zeggen/uitleggen op welke wijze ik mijn 8.9 tablet kan updaten naar ICS of wellichgt nog hoger, zonder ingewikkelde processen.
Alvast dank mensen
Rich