hallo ik heb een samsung galexy tab s 8.4 en ik heb gister perongeluk de update gedrait van van kitkat 4.4.2 naar lolipop. ik ben helemaal nuiet tevreden met de detais die zijn veranderd het meldingen scherm zijn erg opduidelijk geworden. evenals ik de witte menus niet practisch vind. en het taakbeheer onoverzichtelijk
maar ondannks dat alles wil ik graag terug naar kitkat. weet iemand hoe je moet downgraden en wat ik daarvoor moet doen. als je dat weet maak je mijn dag. want dan kan ik einelijk weer naar wens me tablet gebruiken.
hallo ik heb een samsung galexy tab s 8.4 en ik heb gister perongeluk de update gedrait van van kitkat 4.4.2 naar lolipop. ik ben helemaal nuiet tevreden met de detais die zijn veranderd het meldingen scherm zijn erg opduidelijk geworden. evenals ik de witte menus niet practisch vind. en het taakbeheer onoverzichtelijk maar ondannks dat alles wil ik graag terug naar kitkat. weet iemand hoe je moet downgraden en wat ik daarvoor moet doen. als je dat weet maak je mijn dag. want dan kan ik einelijk weer naar wens me tablet gebruiken.
hallo
ik heb een samsung galexy tab s 8.4
en ik heb gister perongeluk de update gedrait van van kitkat 4.4.2 naar lolipop.
ik ben helemaal nuiet tevreden met de detais die zijn veranderd
het meldingen scherm zijn erg opduidelijk geworden.
evenals ik de witte menus niet practisch vind.
en het taakbeheer onoverzichtelijk
maar ondannks dat alles wil ik graag terug naar kitkat.
weet iemand hoe je moet downgraden en wat ik daarvoor moet doen.
als je dat weet maak je mijn dag.
want dan kan ik einelijk weer naar wens me tablet gebruiken.