Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 22:44

je moet toestemming geven op je laptop denk ik dan moet je op je internet verbinding klikken rechts onder
in de taak balk.
als je daar op klikt moet je een huisje zien ofte wel een thuis netwerk.
jij hebt op je laptop een openbaar netwerk dat is beter beveiligd tegen draadloos inbreken.
als je op je internet verbinding klikt zul jij wel een bankje zien.
dat moet je even veranderen in een thuis netwerk maar als je hier mee klaar bent moet even terug zetten naar openbaar netwerk dan is je laptop beter beveiligd nl
als je een thuis netwerk hebt dan is het ok!
in een thuis netwerk geef je nl andere computers of printers toestemming om verbinding te maken.
er zijn 3 netwerken waar je uit kunt kiezen.
heb je een ander netwerk dan moet je ook even op netwerk centrum klikken als je op je internet verbinding klikt
daar kun je kiezen tussen de verschillende netwerken.
als je nl een ander netwerk hebt dan een thuis netwerk geeft je,je laptop geen toestemming.
het is een beetje moeilijk uit gelegd denk maar dat komt omdat ik het een en ander weer gewijzigd heb.
de grtjers

Bewerkt (1 februari 2011 22:44)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2011
  • 22:52

Tja Astro, dat is een keuze die je maakt in je Android leven, Dat mooie grote beeldscherm en als je er niet al te gek op doet, is het net een een grote SGS ( Sorry voor het vloeken) en ook een lekkere kleine Tab (Sorry again ) . ik had die Steve rom er op staan en toen opeens toen ik die update naar 1.6.2 ging het compleet mis.
Dat delletje is nu wel hersteld naar iets wat helemaal niet zou moeten kunnen maar ja daar is alles mee gezegd.

Blijft een heerlijk klein tabletje of een mammoetphone maar als je hem zo laat een perfect internettablet on the go en je kunt er nog mee bellen filmen photographeren en/of gewoon een beetje showen.

Bewerkt (1 februari 2011 22:52)
AstroBeatz

AstroBeatz

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2011
  • 11:41

Die stap heb ik ook gemaakt rephaia, heb nu een galaxy tab en geen galaxy s meer. Ik was met de galaxy s meer met andere dingen bezig dan bellen, dus dacht ik waarom geen tablet. Vind alleen jammer dat deze niet in hd kan filmen en 3,2 MP camera had van mij part 8 MP mogen zijn.

Maarre heb jij verstand van ES File Manager? Ben nog steeds aan het sukkelen ermee.

Bewerkt (2 februari 2011 11:41)

Androidworld.nl=liefde

Galaxy Note 4
Android versie: 4.4.4
Baseband: N910FXXU1ANJ4
Stock rom

Ferry

Ferry

• Lid sinds 19 december 2010
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 18:56

wat dacht je van een FTP server, dan kun je op je Tab alles binnen halen van je PC
Heb op de pc FileZilla server draaien en op de tab AndFtp werkt als een speer

Bewerkt (4 februari 2011 18:56)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 4 februari 2011
  • 19:06

Heh Sorry, daar heb ik geen kaas van gegeten.

Bewerkt (4 februari 2011 19:06)
6feet

6feet

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 21:04

Trots als een pauw met mijn Wolfgang (aldi telefoon) probeer ik ook met ES file explorer verbinding te maken met zoveel mogelijk apparaten in mijn netwerk.
En ik loop ook tegen het zelfde probleem aan.

Gebruik ik voor het koppelen van mijn telefoon hetzelfde wachtwoord als waar ik mee inlog als specifieke gebruiker als ik (bv) mijn laptop opstart?
Of heeft mijn laptop in het netwerk een ander WW?
Want mijn vermoeden is dat ik het wachtwoord fout heb.
De rest (het delen op laptop en pc) heb ik goed voor elkaar (denk ik)

HELP!!!

Marcel

Bewerkt (24 april 2013 15:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.