Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Even wachten ik denk niet dat je 2.3 mag verwachten maar honeycomb komt heus wel
Dat is mijn voorspelling toch, heb momenteel niets om dat te staven :p
Sent using morse-code by nocking an iphone on the table
Nee, volgens mij heeft Samsung gezegd dat de Tab sowieso geen Honeycomb krijgt..
En dan hoor je mensen over de x10 zeiken :p SE is beter bezig als alle andere merken als ik naar de meeste berichten hier op het forum kijk.
Heb zelf de SE X10 en de Samsung Galaxy Tab, maar wordt een beetje moe dat ik telkens de verkeerde toestellen lijk uit te zoeken. Als ik in januari een SGT koop ga ik er toch vanuit dat deze snel wordt geupgraded naar 3.0. Maar ik zal nog wel veel geduld moeten hebben totdat beide toestellen geupdated worden ondanks de nieuwe berichten van SE. Volgend jaar maar weer een nieuw toestel uitzoeken…
Ik heb gehoord volgende maand.
2.3 voor de Galaxy Tab.
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Ik ben reeds enige tijd in het bezit van een tab en ik moet zeggen…topapparaat. Wel ben ik benieuwd of er nu wel of niet een update komt naar 2.3 of zelfs 3.0. Toen ik de tab in december kocht heb ik op google van alles gevonden over de te verwachten updates in het eerste kwartaal van 2011. Bij opnieuw kijken op google zie ik nog wel de berichten uit die tijd, maar er komt verdacht weinig nieuws bij……………