Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jaap1

Jaap1

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 12 april 2011
  • 10:00

Beste mensen ik heb dit onderwerp al eerder aangeroerd maar toen hadden nog niet veel mensen deze tablet.Ik stuur per week bv 100 mails weg met mijn tablet en krijg er ook 100..Gaat prima.Maar nu wil ik ze verwijderen en dan komt het grote probleem.Dan eerst naar de map ingekomen bericht en deze 1 voor 1 verwijderen.Dan naar de map verzonden en ook weer 1 voor 1 en dan naar verwijderde berichten en weer 200 keer apart aanklikken.Wat een ellende.Weet iemand hier een radicale oplossing voor.De mails die ik binnen krijg heb ik gesynchroniseerd met bv KPN dus als ik die op mijn desktop verwijder zijn ze bij mij op de tablet ook verdwenen.Dit even ter verduidelijking.Maar goed dat zijn er niet veel want ik gebruik de hele dag de tablet waar ik overigens zeer content mee ben vooral omdat je er ook mee kunt telefoneren.Ideaal.

Bewerkt (12 april 2011 10:00)
goudbrink

goudbrink

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 12:53

Dag Jaap1, Heb je al een oplossing voor dit probleem waar ik ook dagelijks mee worstel?? Groet, Goudbrink

Bewerkt (5 mei 2011 12:53)
Jaap1

Jaap1

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2011
  • 11:19

Nee helaas nog niet.Het is heel vervelend elke keer.Het ontbreekt eraan dat je alles in 1 keer kunt markeren.Met mijn Nokia N8 kan ik alles synchroniseren en is alles direkt verwijderd.WIE HELPT? SAMSUNG HELP ONS !!! PLEASe .

Bewerkt (6 mei 2011 11:19)
KasSGT

KasSGT

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 23:27

Ervan uitgaande dat jullie de standaard email client gebruiken, doe ik dit als volgt:

1. Open de email client (er verschijnt een lijst met berichten).
2. Klik op de menu button onderaan de Tab.
3. Klik op verwijderen (nu kun je de emails selecteren die je wilt verwijderen).

Hoop dat dit werkt. Zo niet, dan is dit waarschijnlijk een update van de firmware en zul je deze optie zien zodra je de firmware hebt geupgrade via KIES.

Succes!

Bewerkt (10 mei 2011 23:27)
Jaap1

Jaap1

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2011
  • 11:30

Bedankt voor je reaktie maar het verwijderen van bv 50 mailtjes per dag is geen probleem alleen je moet ze 1 voor 1 aanvinken.Dan staan ze in de prullenbak en dan kun je weer van voren af aan beginnen met aanvinken.Dus voor 50 mailtjes moet je honderd keer aanvinken.en dan heb ik het nog niet eens over de verzonden 50 mailtjes want die moeten ook nog aangevinkt worden en verwijderd….blauwe vingertoppen……ellende.
Voor de rest vind ik het een top apparaat en vooral de belfunctie is voor mij ideaal.Op de grote tab zit dat niet en moet je altijd je mobieltje nog aanzetten.

Bewerkt (13 mei 2011 11:30)
howie

howie

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 september 2011
  • 21:00

Ik heb sinds kort de Galaxy S2 en het verwijderen in 1x van de Verzonden berichten en daarna verwijderen uit de Pullenbak, lukt lukt nog steeds niet ondanks de laatste Firmware 2.3.3
Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden?

Bewerkt (4 september 2011 21:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren