Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zefkemols

zefkemols

• Lid sinds 15 februari 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 09:35

Hallo, via de software “kies” die aangaf dat ik kon updaten naar de nieuwere versie, dit gedaan.
Hierbij ben ik diverse probleempjes tegengekomen,nl: “dll niet gevonden, bevestigen”, “update kan niet voortgezet worden”, “opnieuw usb stekker er uit en er in” , “noodherstel uitvoeren? ”, alles netjes gedaan terwijl me het zweet uitbrak, vervolgens opnieuw opgestart en alles bleek hetzelfde te zijn, behalve dat hij mijn apps alfabetisch had neergezet.

Ik dacht dus dat het toestel nog in de oude staat was teruggezet, echter bij het opnieuw via “kies” inloggen bleek dat de nieuwe software op het toestel zat.

Als ik echter bij instellingen ga kijken blijkt het oude versie nummer (2.2) er nog in te zitten.
Er zijn welliswaar wat nieuwe apps er bij gekomen( waar ik niks aan heb en die ik ook niet kan verwijderen) maar verder zie ik geen verschil.

Kan me iemand uitleggen wat en of er iets verkeerd gegaan is.

Bewerkt (10 mei 2011 09:35)
KasSGT

KasSGT

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 19:07

Alles is goed gegaan, was geen update naar 2.3, maar een update van Samsungs Firmware. Kleine aanpassingen in vormgeving ed. Verder niets bijzonders. Zie ook:Galaxy Tab Firmware Update ‘JMG’ (Europe) – Worth Having! | Carrypad

Bewerkt (10 mei 2011 19:07)
zefkemols

zefkemols

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 20:33

Hoi ,bedankt voor de uitleg.
Maar ik dacht toch niet dat dit allemaal gegaan is zoals het zou moeten.Waren mijn plrobleempjes dan “normaal”?
Ik vrees dat de volgende ECHTE updates dan toch aan mij voorbij zal laten gaan, want stel dat het misgaat, wat dan?
Als ik gweten had dat dit maar een beetje geneuzel van Samsung was had ik het dus niet gedaan.
Heb een tijdlang zitten klooien om alles weer op de goede plaats te krijgen.

Even nog terzijde, ik vind de handleiding van de tab bar slecht,als ik zie dat simpele dingen niet kunnen of dat mensen vragen van hoe moet dit en hoe moet dat, is dit niet zo'n klantvriendelijke handleiding.
Maar ja, misschien komt er nog wel eens een goede handleiding met de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Bewerkt (10 mei 2011 20:33)
KasSGT

KasSGT

• Lid sinds 05 mei 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2011
  • 23:03

Ik weet natuurlijk niet welke handleiding je wellicht al eens hebt gedownload/gelezen, maar via deze link kun je de volledige handleiding downloaden (82 pagina's dik):

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201010/20101028124058125/GT-P1000_UM_EU_Eng_Rev.1.1_101028_cms.pdf

Wellicht dat je dit ook al deed, maar uiteraard kun je voordat je een update doet het beste even een backup maken, zodat je deze in geval van nood terug kunt zetten? Dit kan met KIES, vrij simpel.

Als je in het vervolg een update kunt binnenhalen, maar je bent huiverig voor hetgeen er kan gebeuren, raad ik je aan om eerst online te zoeken naar videos of reviews van mensen die de update al hebben uitgevoerd, zodat je kunt lezen wat hun ervaringen zijn. Daarnaast ben ik het met je eens; KIES is niet heel erg gebruikersvriendelijk. Wanneer je een van de stappen verkeerd interpreteert (en dat gebeurt al snel), dan kun je wel eens op problemen stuiten.

Ondanks dit alles zul je het met me eens zijn dat de Galaxy Tab een mooi apparaat is :-)

Succes!

Bewerkt (10 mei 2011 23:03)
zefkemols

zefkemols

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2011
  • 09:29

Ik heb deze handleiding, die ook op de cd staat en op internet goed doorgelezen,maar kom steeds weer nieuwe dingen tegen hoe je iets moet doen, bv ergens lang op drukken dan kun je ……, kort drukken en een andere toest indrukken, dan kun je ……, dus allerhande aanwijzingen hoe je iets kunt doen om iets voor elkaar te krijgen wat niet in het boekje staat. Je komt er al doende en lezende natuurlijk wel achter, maar om te lezen hoe iets ook al weer ging is er niet bij.
Het is trouwens een prachtig apparaat en bij mijn volgende gsm verlenging neem ik dan de 10.1 inch versie.
Of er moet al een betere op de markt zijn tegen die tijd.
Eind van dit jaar ben ik aan de beurt, dus volgens mij komen er nog zat tablets uit om te vergelijken.

Bewerkt (11 mei 2011 09:29)
zefkemols

zefkemols

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2011
  • 09:48

Ik heb nog eens gekeken naar “kies” maar mijn bedoeling of eventuele oplossing zou moeten zijn dat je een backup kunt maken van de toestandd van het apparaat op dit moment, een soort systeemherstel. Maar dit schijnt zonder dat je het apparaat gaat rooten niet te lukken of wel?
Kies kan dit in ieder geval niet.

Bewerkt (11 mei 2011 09:48)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren