Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ahmedzad

ahmedzad

• Lid sinds 31 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 16:21

Voordat ik mijn nieuwe Galaxy tab P7100 had gekocht, werd overal goed gereclameerd over zo'n alleskunner toestel. Na de recentelijk aanschaaf bij Vodafonebleekt het minder reuskleurig te zijn, hij deed niet wat het belooft was.

Simpele sync d.m.v. Samsung 'Kies'ondanks geinstalleerd op Win.7 en Mac 10.5, werkt gewoon niet, via kabel of WiFi. Bekijken van live TV op de toestel ook via verschillende widget's of websites werkt ook niet, ondanks geinstalleerd flash player 10.3, instellen van mail-server via mijn provider werkt ook niet, terwijl die op de andere computers heel makkelijk gaat.

Kortom kan ik mijn gegevens, muziek, video, foto's, enz, met mijn andere computers niet sync'en.. Geen mogelijk om naar live TV te kijken, mijn e-mails check ik via andere manieren, opladen van de batterij duurt langer dan verliezen van de batterij en ik wacht op nog meer verrassingen die binnenkort zou ik gaan ontdekken. Ik heb trouwens de hele forum hier doorgenomen, maar de problemen worden niet opgeloost.

Ik heb inmiddels meedere malen met Samsung, Vodafone en KPN helpdesk over mijn problemen contact opgenomen, maar niemand kon mij helpen/ wijser maken. Vooral bij Vodafone hebben ze geen verstand van TAB, ze zeggen omdat de toestel nieuw is, hebben ze weinig ervaring mee, maar wel verkopen lukt wel goed..

Mensen, mijn advies is gewoon afraden. iPad2 kan alles met gemaak en vele malen sneller, fijner en makkelijker te doen, instellen, widgets, enz. Heb grootte spijt van mijn aanschaf, ben uren en dagen bezig geweest voor een oplossing, maar helaas pindakas.. Uiteraard elke advies/ hint is welkom, ik heb inmiddels veel geprobeerd en gezocht, maar kwam niet uit, de verkoper en leverancier ook niet..

Bewerkt (22 augustus 2011 16:21)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 22 augustus 2011
  • 18:39

Nou zou zeggen: good luck with the Ipad 2

Bewerkt (22 augustus 2011 18:39)
rephaia

rephaia

• Lid sinds 23 november 2010
  • Berichten 771
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 18:44

Als het goed is heb je er een boekje bijgekregen lol lees dat maar eens ofzo,verder vind ik het ongepast hoe je die tab afkraakt,heb dit soort dingen allemaal samen in een nog nooit gehoord.En een rotte appel promoten hier past al helemaal niet . Succes met die appel.

Bewerkt (22 augustus 2011 18:44)
tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 20:44

ik denk inderdaad :confused: dat je de handleiding een keer goed moet lezen enne live tv kijken gaat inderdaad niet lukken.
het enige wat je aan tv kunt bekijken is uitzending gemist of rtl xl gemist of bij de nos.
of je kunt een app downloaden voor buitelandse tv.
de grtjes

Bewerkt (22 augustus 2011 20:44)
ahmedzad

ahmedzad

• Lid sinds 31 juli 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2011
  • 22:58

Ik ben geen Apple promoot, anders had ik een ipad gekocht. Ik wil alleen die kleine mislukkingen delen met Samsung GT liefhebbers. Ik heb de handleiding ook gelezen, daar vindt men niks over min punten en alles wat het niet lukt. Als ik door de forum lees, zie ik de meeste klagen/ how to, vragen gaan om dingen die lijken heel simpel te zijn, maar weinig oplossingen voor.

Ik heb juist voor samsung GT gekozen, omdat ik had gehoord ipad veel minpunten had op het gebied van flashplayer, live Tv, sync, updaten, widgets, enz.. Nu het is me duidelijk geworden dat alles op ipad draait soepel en met hoge kwaliteit, makkelijk te instellen en nog meer plussen..

Sorry rephaia,uit je reactie maak ik op dat jij zo'n Samsung promoot ben die bij deze forum moet passen.
Dank aan tony66xxvoor je advies, maar die apps werken niet op Galaxy tab, heb ze al eerder geprobeerd. Die apps werken uitstekend onder ipad, maar blijf zoeken. Misschien ooit een Android expert heeft goede tips voor mij..

Bewerkt (22 augustus 2011 22:58)
tony66xx

tony66xx

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 320
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2011
  • 20:53

hallo het zijn geen apps maar links die je in je browser in moet voeren probeer dit eens RTL Gemist Mobiel - Uitzendingen van vandaag (23-08) even op de link klikken en dan het adres overnemen in je webbrowser op je tab.
de grtjes

Bewerkt (23 augustus 2011 20:53)
Vincent227

Vincent227

• Lid sinds 13 april 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2011
  • 00:02

Vindt het ook erg jammer om te horen dat je de galaxy tab zo afkraakt, terwijl ik geen problemen heb het instellen van e-mails. Flash player werkt ook perfect, widgets ook geen problemen.

Bewerkt (24 augustus 2011 00:02)
Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2011
  • 00:29

dit kan zo'n eindeloze discussie worden..
de pro en con tegen elkaar afwegen.
het zijn meningen..en iedereen heeft recht op zijn eigen mening..
en ik ben van mening:
Het probleem met een computer zit meestal tussen het beeldscherm en de rugleuning van de stoel..

Bewerkt (24 augustus 2011 00:29)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.