Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wordt je kaart wel herkent op een pc
verzonden met tapatalk
flevo;270763
Wordt je kaart wel herkent op een pc
verzonden met tapatalk
Havis45
Ik weet niet precies hoe het bij jou zit. Ik heb een Galaxy tab 10.1 met Android 3.2. Ik heb App2SD op mijn HTC Desire draaien en daar werkt deze goed. Toen ik deze app op mijn Galaxy tab 10.1 plaatste gaf de app aan dat het verplaatsten niet zou werken om dat deze tablet al van zich zelf het totale geheugen als een geheugen ziet. Is dat bij jou ook niet het geval?
Harrie
Beste HarrieV, dat antwoord heb ik ook in een andere thread gegeven, maar daar werd ik voor gek uitgemaakt. :cry:
Mijn bevindingen zijn namelijk dat je interne geheugen als sdkaart wordt gezien en je externe sdkaart staat te boek als externe_sd
Wil je dus met zo'n app naar sd copieeren (wat op de Desire inderdaad WEL gaat), dan copieer je dus in feite de files naar zichzelf.
Zoek eens op Ghost commander
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een samsung tab 7.7 waarin ik een 32gb micro kaart (van samsung) heb geplaatst. Als ik apps op deze externe kaart wil overzetten dan wordt die kaart niet herkend (door oa app2sd en MoveApps).
Wie kan mij daarmee helpen?