Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wgspoelstra;251349
Bij deze! Ik heb zojuist mijn Galaxy Y Pro (TXT) succesvol geroot.
Wat je moet doen:
1. Download dit bestand;
2. Kopieër het naar je externe SD-kaart;
3. Zet je telefoon uit;
3. Start op in recovery: ++;
4. Voer een aantal keer een fout wachtwoord in (maakt niet uit wat) totdat je in recovery bent;
5. Kies: ‘Apply update.zip’;
6. Kies het bestand ‘update.zip’;
7. Herstart je telefoon door ‘Reboot system now’ te kiezen.
En je bent geroot!
Ik heb deze .zip file gemaakt door een bestaande update.zip root file voor de GT-B7510 te downloaden.
Vervolgens de update-script er uit gepakt, aangepast in Notepad++ (format /system en check of het een B7510 is er uit gehaald) en terug gezipt in het update.zip bestand.
Zo simpel was het!
En ja, nu er root is is het in principe mogelijk om een custom kernel met CWM te gaan ontwikkelen.
Misschien een domme vraag, maar is er ook een manier om de telefoon weer te unrooten?
Op dit moment heb ik geen bestand om dat te doen. Het is goed mogelijk dat deze wel ergens al online staat.
In principe is het verwijderen van de bestanden /system/xbin/su en /system/app/superuser.apk en daarna je telefoon herstarten genoeg om je telefoon te unrooten.
hallo wgspoelstra :p, kan je dat bestand op een andere site uploaden (en een link sturen)??? megaupload is offline gehaald :cry: maar de manier waarmee jij je y pro kan rooten lijkt me wel erg makkelijk, ik heb ook een samsung galaxy y pro maar heb nog geen andere (makkelijke) manier gezien om em te rooten. btw ik hoop dat je nog reageert aangezien het alweer een tijdje geleden is dat je het gepost hebt maar ik zou je hartstikke dankbaar zijn!!!
Natuurlijk! Alsjeblieft :)
wgspoelstra;251349
Wat je moet doen:
1. Download dit bestand;
3. Zet je telefoon uit;
4. Voer een aantal keer een fout wachtwoord in (maakt niet uit wat) totdat je in recovery bent;
En je bent geroot!
cricco91;263918Google translate?
hallo, is niet dat je ook de zip voor unroot b5510?
hello, is not that you have the zip for the unroot?
wgspoelstra;260940
Natuurlijk! Alsjeblieft
nanders;263932
Google translate?
hier is de zip:

Wat je moet doen:
1. Download dit bestand;
3. Zet je telefoon uit;
En je bent geroot!
Om te unrooten, zelfde verhaal maar dan met dit bestand!