Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marocootje

marocootje

  • Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 januari 2012
  • 16:07

Ik heb 2 van deze toestellen voor de kids gekocht en daar zit firmware op die ik niet kan vinden op samfirmware.
XXKI6 en geeft de melding “sd-kaart verwijderd” regelmatig.
de andere XXKJ1 en geeft dezelfde melding.
Ik weet niet van wanneer deze firmware is.

Bewerkt (24 april 2013 14:02)
kosl

kosl

  • Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #2
  • 15 januari 2012
  • 19:07

marocootje,Heb ook 2 B5510 toestellen. Beide toestellen regelmatige meldingen "sd-kaart verwijderd". 1 van de toestellen had de KI6 firmware, de andere op de nieuwere KJ1. Ik heb in beide toestellen een nieuw (en sneller) Mini SD kaartje geplaatst. Daarmee zijn (voor mij) voor beide toestellen de problemen met deze melding opgelost.Een klacht bij T-Mobile (waar ik beide toestellen gekocht had) over dit euvel en de oplossing die ik hiervoor had resulteerde in "stop de originele geheugenkaart terug, dan sturen we beide toestellen op ter reparatie…." :eek:Het simpel omruilen van een geheugenkaartje kunnen of mogen ze schijnbaar niet…..Mogelijk voor jou ook een oplossing?suc6

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
marocootje

marocootje

  • Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 januari 2012
  • 19:31

Ik heb bij beide toestellen een papiertje tussen sim en batterij gedaan en ik heb ze nog niet gehoord.Ze hebben allebei van Ben een sim kaart en daar zit een mini sim in.En die lijkt wel bol te staan.

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
marocootje

marocootje

  • Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • #4
  • 10 februari 2012
  • 11:02

Jammer de meldingen komen terug :cry:

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
kosl

kosl

  • Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 10 februari 2012
  • 11:23

Zie mij eerdere antwoord. Ik heb op beide toestellen (verschillende firmware) GEEN problemen meer. Wat ik niet begrijp, naar aanleiding van deze discussie - er niet meer mensen zijn die dit probleem ondervinden :confused: en mogelijk (andere) oplossingen aandragen.

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
marocootje

marocootje

  • Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • #6
  • 10 februari 2012
  • 12:36

Andere kaartjes zou ik wel willen proberen, maar de toestellen zijn al heilig geworden bij ze.Ze zijn veel te bang dat ze wat kwijt raken erop.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 14:13)
kosl

kosl

  • Lid sinds 15 januari 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #7
  • 10 februari 2012
  • 12:47

Toestel aan de PC via USB - volledig kopiëren naar tijdelijke map op PC. Nieuw kaartje erin, formateren (via android menu) en data 1:1 terugzetten (ook weer via USB connectie) - en voilá - nog geen 5 minuten werk - geen dataverlies, én scheelt een hoop frustratie.

Bewerkt (24 april 2013 14:13)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.