Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kwakmantim

kwakmantim

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 20:18

hoi,

ik heb een android telefoon en daar op kan ik thuis gewoon op internet met wifi, en van men ouders mag ik geen mobiel internet.

dus op school is wifi en dat netwerk is onbeveiligd en als je erop gaat dan moet je 1x inloggen met je school account dit heb ik gedaan maar ik kan alleen in de ochtend als het rustig is op whatsapp maar niet op internet zelf als google, youtube

en mijn vriend met een ipod kan er wel onbeperkt op en een andere in men klas met een galaxy y kan er ook op. en andere mensen uit men klas kunnen ook niet, op internet.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Galaxy S Advance (Android 4.4 Cynogenmod) | Galaxy Tab 10.1 Wifi (Anroid 4.4 Omnirom)

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 24 september 2012
  • 11:23

Via de zelfde wifi? Of gaan de mensen bij wie het wel werkt via 3G? Ik vermoed dat de school bepaalde sites filtert en/of bepaalde poorten dicht heeft gezet.

Bewerkt (24 april 2013 15:36)
kwakmantim

kwakmantim

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 16:18

nee de andere zitten op hetzelfde wifi netwerk dus waar het aan licht weet ik niet. maar mischien kan ik bij de proxy of poort instellingen iets veranderen

———- Update van bericht ———-
en de andere op de ipod en nog een andere met zen galaxy y kunnen volledig op internet van google tot de meest vreemde sites. en degene met de galaxy y weet ook niet hoe het werkt!

Bewerkt (24 april 2013 15:36)

Galaxy S Advance (Android 4.4 Cynogenmod) | Galaxy Tab 10.1 Wifi (Anroid 4.4 Omnirom)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.