Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Samsung Galaxy Y Pro B5510 toetsenbordprobleem azerty toetsenbord typt qwerty (5)

armydax

armydax

• Lid sinds 28 september 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 28 september 2012
  • 18:09

Hallo allemaal!

ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy Y Pro B5510met AZERTY toetsenbord.
Ik verblijf nu enkele maanden in Duitsland en jammer zat mijn camera met een failure.
Gelukkig was hier achter de hoek een samsung service center, dus ben ik daar langs gegaan en als ik hem een weekje kon missen gingen ze hem weer herstellen.
Nu heb ik hem vandaag afgehaald,gelukkig camera werkte weer….
Blijkt dat ik met mijn azerty toetsenbord qwerty typ…
Ik heb al hele tijd gezocht maar ik vind niks waarmee ik het kan veranderen,maar jammer genoeg niks gevonden!
Dus nu zijn jullie hier mijn laatste hoop,ik vertrek begin volgende week terug naar Belgie dus ik kan niet weer langs gaan bij het service point,en hem al zeker geen week missen!

alvast bedankt !:thumbs:

grtz

nicholas

Bewerkt (24 april 2013 15:37)
arnedm

arnedm

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 22:15

je hebt al oplossing gevonden? gewoon onder instellingen taal nederlands(belgie) kiezen?

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
armydax

armydax

• Lid sinds 28 september 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 22:28

Hoi Bedankt voor de reactie! Jammer genoeg gaat dit ook niet,ik kan het selecteren maar er verandert niks door de duitse software:-( Ik Heb nu maar azerty leren typen,eenige optie volgens samsung was stuur hem terug binnen. Maar wanneer zie ik hem dan weer terug!? Grts

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
sileste

sileste

• Lid sinds 12 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2014
  • 23:37

Kan iemand mij vertellen hoe ik weer een netwerk krijg? Als ik mn telefoon (Galaxy S3) aanzet, kan deze geen netwerk maken met T-mobile. Deze staat automatisch geregistreerd en dat klopt ook. Hij kan m enkel niet vinden, waardoor ik dit steeds weer handmatig moet doen. Ik las al iets over een imei nummer dat veranderd kan zijn. Bij mij is dat niet het geval.
Tele 2, de gsm shop én Android schuiven de de bal naar elkaar.

cashje

cashje

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 298
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2014
  • 06:49

ga naar instellingen en kies daar TAAL EN INVOER.
hier zie je toetsenborden en invoermethoden.
klik op het tandwieltje achter je toetsen bord…..bij de meeste zal dit Samsung toetsenbord zijn.
kies dan voor staande toetsenbordtypen….nu kun je kiezen hoe je hem wilt instellen.
succes

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.