Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Galaxytxt

Galaxytxt

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2013
  • 17:28

Hallo,

Ik heb op mijn Samsung Galaxy Y pro (txt) perongeluk een verkeerde code ingevuld dus nu kan ik mijn telefoon niet meer opstarten. Want als ik hem opstart gaat hij gelijk naar een scherm waar ik een wachtwoord moet invullen, maar ik heb daar nooit een wachtwoord voor moeten bedenken. Dus hij staat nu eigenlijk vast op dat scherm en kan nu nergens meer veder. Weet iemand waar ik dat wachtwoord vandaan kan halen of iemand hoe ik daar voorbij kan komen?

Groetjes

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)
Sophie14

Sophie14

• Lid sinds 02 januari 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2013
  • 12:44

Gaat het om een PUK-code of om het wachtwoord van je Google-account? In het laatste geval kan je [URL="https://www.google.com/accounts/recovery?hl=nl&ard=AHwGkRlvRQajIjGEXm8Ize1HaFsDDuRE6LXg-s5CE0m82eRZsyBIYMlwmdWcLtEBudqZYiA9HCjyPe86sXiQSMkZhKj6hVzm7iA31hySI2xTgbi-dGoKj0v4vd86SXdJqovYj7dLrewhBkui2lgnkqUn10eroyWtaQ&service=mail"]deze link[/URL] proberen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.