Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cjzonnevelddrums

cjzonnevelddrums

• Lid sinds 01 augustus 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2013
  • 17:05

hallo,

ik heb sinds een tijdje een samsung galaxy y pro… (zie voor andere gegevens onderaan bericht)
ben erg tevreden over de gehele telefoon en heb eigenlijk weinig klachten. eigenlijk 1 om precies te zijn. het geheugen… ik heb vrij weinig apps en ik gebruik standaard altijd een cache cleaner die elke zoveel uur mijn complete cache verwijderd. ik heb de telefoon meerdere keren terug gezet naar de fabrieks instellingen en toen werkte hij weer super. maar dit elke 4 dagen weer doen is geen optie.het probleem blijkt dus te zijn dat mijn mobiel zich vol propt met iets zonder dat ik het door heb. ik had de 1e dag gewoon 28 mb geheugen over, en dit is volgens de mobiel gewoon voldoende. maar na 3 a 4 dagen had ik er nog maar 17… ik heb constant m'n cache verwijderd en alles bijgehouden en heb na de 1e dag niks meer gedownload. door m'n gebrek aan voldoende geheugen krijg ik zelden nog een vermelding en ontvang ik geen sms meer. ik krijg dan alleen nog maar een melding dat m'n sms geheugen vol is en dat ik er een paar moet verwijderen, zelfs als ik totaal geen sms'jes meer heb…
wat kan ik hier aan doen? want ik wordt ondertussen knettergek van m'n mobiel. ik hoop hier een oplossing te vinden. alvast bedankt.

samsung galaxy y pro
GT-B5510
android: 2.3.5
baseband-versie B5510XXKI6
kernelversie 2.6.35.7 official.luisa@androide #11
buildnummer GINGERBREAD.XXKI6

Bijlage:

Verwijderd_Account_07112017

Verwijderd_Account_07112017

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2013
  • 05:55

Ga is naar xda toe. Daar vind je een tutorial om je mobiel te rooten (en eventueel een custom rom) en kun je je geheugen vergroten door middel van int2ext

cjzonnevelddrums

cjzonnevelddrums

• Lid sinds 01 augustus 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2013
  • 17:28

Guitarfreak12
Ga is naar xda toe. Daar vind je een tutorial om je mobiel te rooten (en eventueel een custom rom) en kun je je geheugen vergroten door middel van int2ext
he bedankt

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.