Als mijn toestel in de “sluimer” stand staat(beeld zwart maar toestel NIET uit),dan heb ik na enkele minuten geen wifi ontvangst/symbool meer. Daardoor kan ik bijv. geen Whatsapp ontvangen.Als ik hem weer uit de sluimerstand haal dan verschijnt het wifisymbool weer en komen de wa ook weer binnen. Ik kan geen instelling op de phone vinden om dit te wijzigen. Lastig, wie helpt mij?
betreft samsung galaxy Y Als mijn toestel in de "sluimer" stand staat(beeld zwart maar toestel NIET uit),dan heb ik na enkele minuten geen wifi ontvangst/symbool meer. Daardoor kan ik bijv. geen Whatsapp ontvangen.Als ik hem weer uit de sluimerstand haal dan verschijnt het wifisymbool weer en komen de wa ook weer binnen. Ik kan geen instelling op de phone vinden om dit te wijzigen. Lastig, wie helpt mij?
betreft samsung galaxy Y
Als mijn toestel in de “sluimer” stand staat(beeld zwart maar toestel NIET uit),dan heb ik na enkele minuten geen wifi ontvangst/symbool meer.
Daardoor kan ik bijv. geen Whatsapp ontvangen.Als ik hem weer uit de sluimerstand haal dan verschijnt het wifisymbool weer en komen de wa ook weer binnen.
Ik kan geen instelling op de phone vinden om dit te wijzigen.
Lastig, wie helpt mij?