Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo,
Ik heb deze telefoon ook gehad. Mijn Galaxy y kwam bij de KPN vandaan. Ik weet het niet zeker maar is kruidvat mobiel ook niet op de het netwerk van de KPN. Als dit zo is moet je eens proberen om contact op te nemen met kruidvat mobiel. En vraag om een nieuwe simkaart met hetzelfde mobiele nummer. Als dit niet werkt moet je de telefoon eens opsturen voor repartie. Hierdoor ben je hem wel 2-3 weken kwijt. Als dat na 4 keer nog niet werkt mag je een nieuw toestel uitzoeken. Succes!!
LG G6
Lenovo Tablet
Apple iPad
Ik heb nu bijna een jaar een Samsung Galaxy Y, een toestel dat me zeer goed bevalt. Ik had als provider Vodafone, maar ben overgestapt op Kruidvat, vanwege het sms tarief (0,23 van Vodafone tegen 0,05 van Kruidvat). Dit was twee maanden geleden.
Maar sinds ik deze nieuwe provider (en dus nieuwe sim) heb, krijg ik regelmatig in plaats van “Kruitvat mobiel” te zien: “Geen service.” (Er staat ook wel eens “Alleen noodoproepen”) Als ik m'n telefoon opnieuw opstart doet alles het weer, maar het is toch wel vrij irritant. Weet iemand waardoor dit komt, en hoe ik dit kan oplossen?