ik heb mijn galaxy y nu zon 5maanden en hij laad sinds vandaag niet meer op. Ik heb al wat rond gezocht voor oplossingen maar dingen als een andere oplader of het contact uitblazen hebben niet gewerkt.. ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik kan doen (ook resetten werkte niet) Alvast bedankt!!
Ps. Vlak voor die geheel uitviel gaf ie nog een scherm met official android downloads ofzoiets is dit een virus?
Bijlage:
Hallo, ik heb mijn galaxy y nu zon 5maanden en hij laad sinds vandaag niet meer op:(. Ik heb al wat rond gezocht voor oplossingen maar dingen als een andere oplader of het contact uitblazen hebben niet gewerkt.. ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik kan doen (ook resetten werkte niet) Alvast bedankt!! :) Ps. Vlak voor die geheel uitviel gaf ie nog een scherm met official android downloads ofzoiets is dit een virus? :o
Verplaatst naar het Samsung Galaxy Y forum. Het Androidworld Artikelen forum is voor aankondigingen van artikelen van… Androidworld.nl
Dat scherm is geen virus, het is een stand om nieuwe firmware te installeren. Dit krijg je normaal gesproken door je toestel te starten met bepaalde knoppen ingedrukt. Mogelijk zit er een knopje vast bij jou dat ie in deze staat is terecht gekomen.
Als je andere opladers hebt gebruikt is er dus iets mis met het toestel. Als deze nog maar 5 maanden oud is zou ik er terug mee gaan naar de winkel.
[mod]Verplaatst naar het Samsung Galaxy Y forum. Het Androidworld Artikelen forum is voor aankondigingen van artikelen van... Androidworld.nl[/mod] Dat scherm is geen virus, het is een stand om nieuwe firmware te installeren. Dit krijg je normaal gesproken door je toestel te starten met bepaalde knoppen ingedrukt. Mogelijk zit er een knopje vast bij jou dat ie in deze staat is terecht gekomen. Als je andere opladers hebt gebruikt is er dus iets mis met het toestel. Als deze nog maar 5 maanden oud is zou ik er terug mee gaan naar de winkel.
Hallo,
. Ik heb al wat rond gezocht voor oplossingen maar dingen als een andere oplader of het contact uitblazen hebben niet gewerkt..

ik heb mijn galaxy y nu zon 5maanden en hij laad sinds vandaag niet meer op
ik hoop dat iemand een idee heeft wat ik kan doen (ook resetten werkte niet)
Alvast bedankt!!
Ps. Vlak voor die geheel uitviel gaf ie nog een scherm met official android downloads ofzoiets is dit een virus?
Bijlage: