Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jULEZ

jULEZ

• Lid sinds 20 september 2009
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 20 september 2009
  • 12:09

Beste iedereen,

Na hele lange research wil ik toch graag android phone maar nu is de vraag welke?
Zelf zat ik te denken aan de Galaxy om die 8gb intern geheugen heeft terwijl alle andere android phone maar 1 gb hebben.

Alleen nu las ik ergens dat de galaxy : Intern Geheugen: 8 GB opslag – 128 MB Ram dus zoals je ziet heeft hij niet echt veel ram terwijl de andere dat juist weer meer hebben?

Dus wat adviseren jullie de galaxy of nog aantal weken wachten tot dat er meer android phones zijn ( wil namelijk phone die 2 jaar mee gaat ivm abonnement)

Mvg

Bewerkt (22 april 2013 12:12)
Elmeraculous

Elmeraculous

• Lid sinds 03 februari 2009
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 21 september 2009
  • 21:06

Dan zou ik voor de Hero gaan. Mits je niet persé een fysiek toestenbordje wil hebben, zoals ik…

jULEZ

jULEZ

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 22 september 2009
  • 23:03

Elmeraculous
Dan zou ik voor de Hero gaan. Mits je niet persé een fysiek toestenbordje wil hebben, zoals ik…

Bedankt! , ik weet het nog niet ik heb veel positieve verhalen over de galaxy gehoord terwijl de hero volgens vele toch beetje traag is ( mogelijk op te lossen met een update…)

Ik wacht nog even af en dan eind volgende week dan bestel ik de hero of galaxy : )

jampanees

jampanees

• Lid sinds 10 augustus 2009
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 24 september 2009
  • 13:03

Hoi,

Zelf heb ik al vanaf 14-9-09 de Galaxy en ben er zeeeeer tevreden over.
Ik lees nogal veel problemen met de HTC-hero over van alles. En al die problemen nog niet voorgekomen is met de Galaxy.

De problemen zijn wel op te lossen met Up-dates voor de Hero, maar ik neem aan dat je een telefoon wilt die je niet elke keer moet updaten zodat je telefoon doet wat je van hem verwacht.

En ik denk dat er geen probleem zal zijn dat de Gakaxy over 2 jaar nog steeds te gebruiken is als behoren.

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
jULEZ

jULEZ

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 24 september 2009
  • 23:17

Dit klinkt misschien beetje stom maar ik wil graag een galaxy maar ja ik moet een abonoment hebben dat betaalbaar is en buitenland bellen!!!!

Ik rij dagelijks op en neer tussen belgie en nederland dus kosten kunnen heel hoog oplopen ( bellen sms internet ) dus heeft iemand misschien een goede suggestie ivm buiteland bellen en een galaxy!

Bewerkt (22 april 2013 12:13)
androidtoestel.nl

androidtoestel.nl

• Lid sinds 25 september 2009
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 september 2009
  • 17:41

Vodafone maakt daar reclame voor, bellen in Europese landen tegen Nederlands tarief, wellicht is dat wel wat voor je?

Bewerkt (22 april 2013 12:11)
jULEZ

jULEZ

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 26 september 2009
  • 11:52

bedankt! ik zat eigenlijk zelf te denken aan gewoon bundel dus bv 30 euro per maand en dat uit de bundel je sms/belminuten worden betaald ongeacht of het in Nederland of buitenland is!

Bewerkt (26 september 2009 11:52)
cupra20

cupra20

• Lid sinds 04 oktober 2009
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2009
  • 21:35

Dag jULEZ,

Heb zelf nu 2 weken en galaxy.
+ Galaxy: Vooral het scherm (oled is indrukwekkend mooi), de flits van de cam, het gewicht zij pro's t.o.v. de Hero.
+ Hero touchflow (software bovenop android) erg goed uitgevoerd op de Hero. De zeven(!) schermen zijn erg handig. De Hero heeft verlichte toetsen. De hero voelt ook lekker door de zacht kunsstof buitenkant maar is duidelijk zwwarder dan de gladde Galaxy

Een ander groot verschil is dat de Samsung twee zij knoppen heeft. 1 voor de cam en 1 om te locken (dit gebeurt bij de Hero softwarematig.)
De aansluiting van de Hero zit onderop (eigen mini usb variant). Bij de Galaxy zit de aansluiting bovenop. Dat is een micro USB aansluiting. Deze aansluiting zal de europese standaard worden voor de komende jaren.

Technisch zijn het nagenoeg dezelfde toestellen. Android is dusdanig geweldig dat de keuze door details bepaald wordt.

PS: info van hero uit eerste hand (mijn vrouw heeft er een.)

Groeten

Bewerkt (4 oktober 2009 21:35)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.