Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je naar je berichten gaat, even de sms lijst selecteren van wie het smsje is, ingedrukt houden op het smsje wat je wilt verwijderen, en dan in het popup schermpje van berichtopties kiezen voor “bericht verwijderen”.
Helemaal super! Dat ik daar zelf nou weer niet op ben gekomen… :eek:
Hartstikke bedankt.. X
Hoi Ik ben mijn sms lijst kwijt. Krijg bij berichten selecteren steeds maar - in een volledig scherm - 1 sms-sessie te zien en kan alleen maar antwoorden of wissen. In het laatste geval komt de volgende sms-sessie in beeld. Iemand een idee hoe ik mij overzichtslijst van berichten weer terug krijg.?
Thx in advance.
BcR
RoelSimpel, je moet het maar weten. Ik heb ook een tijdje gezocht. Het staat niet in de Handleiding.
Als je naar je berichten gaat, even de sms lijst selecteren van wie het smsje is, ingedrukt houden op het smsje wat je wilt verwijderen, en dan in het popup schermpje van berichtopties kiezen voor “bericht verwijderen”.
Beste, Als ik de thread verwijder is mijn sms tekstje weg, maar de contactpersoon blijft staan. Hoe kan ik deze alsnog verwijderen uit mijn berichten box?
Als je naar je berichten gaat, even de sms lijst selecteren van wie het smsje is, ingedrukt houden op het smsje wat je wilt verwijderen, en dan in het popup schermpje van berichtopties kieze n voor "bericht verwijderen".
Hoi!
Ik heb gister de Samsung Galaxy in mijn bezit gekregen en ben er helemaal weg van..
alleen kan ik er maar niet achter komen hoe ik smsjes per stuk kan wissen.
Heb alleen gevonden hoe ik ze allemaal kan verwijderen.. maar dat is juist niet de bedoeling..
Kan iemand mij uit de brand helpen?
Thanks!
XFemke