Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Help!! wie kan mij vertellen hoe contacten naar de simkaart over te zetten. (2)

angel

angel

• Lid sinds 28 oktober 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 14:19

Ik kom hier over het algemeen niet heel vaak en ik zal misschien een stortvloed aan verwensingen krijgen van mensen die zeggen ‘'lees alvorens eens voor je je vraag stelt’' maar ik kan er gewoon niks over vinden en vraag me af hoe je mensen in je telefoon over kan zetten naar je simkaart..Ik had wel eens gehoord van iemand dat als je iemand toevoegt(als je een nieuwe cp erin zet)dat je kan kiezen hem op te slaan onder de sim,google of je telefoon zelf..Maar die optie van Google kan ik nergens vinden(want het schijnt dat je dan via je gmail of google account altijd die ‘'backup’' hebt zeg maar van alle telefoonnummers)

Ik krijg vanaf volgende week ofzo ergens mijn nieuwe telefoon,Samsung Galaxy S3 en ik zie het niet zitten om alles handmatig in te voeren eerlijk gezegd.

Daarnaast vraag ik me af of je ook direct ziet of iemand whatsapp heeft ja of nee,als je diegene opslaat onder de sim.Als ik nu kijk in mijn telefoon,bij een vriendin van mij bijvoorbeeld,dan zie haar naam,haar telefoonnummers die erin staan,aanverwante zaken en onderaan ergens dat ze whatsapp heeft zeg maar..Blijf je dat ook zien als je ze op de sim zet?

Ik snap er de ballen niet van haha..Kan iemand mij duidelijk en stap voor stap op weg helpen?

Mijn dank is groot..

Groeten angel

Bewerkt (24 april 2013 15:45)
Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2012
  • 15:18

je krijg bij je SGS3 een microsimkaart.
je huidige SGS simkaart pas er dus niet in..

het overzetten van contacten kan je laten doen door een t-mobile medewerker in een t-mobile shop..

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rerware.android.MyBackup
zou je alles naar je sdkaart kunnen overzetten..
misschien heb je nog wat aan het volgende

Android
U synchroniseert eenvoudig uw contacten met een Android-smartphone. Ga naar het applicatieoverzicht, selecteer Instellingen en kies Accounts en Synchronisatie. In dit overzicht staat waarschijnlijk onder Accounts beheren het Google-account dat u al hebt ingesteld (voor toegang tot de Market, Gmail enzovoort). Selecteer uw Google-account en vink Contacten Synchroniseren aan. Wanneer het toestel verbonden is met internet, voegt het uw contactpersonen toe aan het adresboek. Wanneer het Google-account waarin u uw contactpersonen hebt opgeslagen niet bij Accounts beheren staat, drukt u op Account Toevoegen en kiest u onder Heeft u al een Google-account voor Aanmelden. Daarna voegt u de gegevens van uw account toe en kiest u weer Aanmelden. In het scherm dat volgt zet u een vinkje bij Contacten en drukt u op Voltooien. Uw contacten zijn gewoon offline te benaderen. Alleen om wijzigingen te verwerken die u óf in de telefoon óf in de ‘cloud’ doorvoert, is een (korte) verbinding nodig.

misschien zijn er andere die nog wat kunnen toevoegen

Bewerkt (24 april 2013 15:45)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.