Ik bel met mijn Samsung Galaxy pocket. Heel snel wordt mijn scherm onzichtbaar of zwart. Het gaat als volgt, je kiest een nummer de telefoon gaat over, het scherm blijft zichtbaar, maar zodra de telefoon aan de andere kant wordt opgenomen valt of wordt het scherm na een paar seconden zwart of onleesbaar. Dat is ontzettend onhandig als je een menu gestuurde dienst belt kies 1 of 2 je kent het wel. Ik zie niets meer. Waar zit de optie dat ik deze tijd kan verlengen. Ook springt er steeds de tekst “dubbelklikken om te ontgrendelen” op het scherm. Klik je daarop verdwijnt het maar het komt steeds weer terug.
Bewerkt (18 december 2014 17:12)
Ik bel met mijn Samsung Galaxy pocket. Heel snel wordt mijn scherm onzichtbaar of zwart. Het gaat als volgt, je kiest een nummer de telefoon gaat over, het scherm blijft zichtbaar, maar zodra de telefoon aan de andere kant wordt opgenomen valt of wordt het scherm na een paar seconden zwart of onleesbaar. Dat is ontzettend onhandig als je een menu gestuurde dienst belt kies 1 of 2 je kent het wel. Ik zie niets meer. Waar zit de optie dat ik deze tijd kan verlengen. Ook springt er steeds de tekst "dubbelklikken om te ontgrendelen" op het scherm. Klik je daarop verdwijnt het maar het komt steeds weer terug.
Ik bel met mijn Samsung Galaxy pocket. Heel snel wordt mijn scherm onzichtbaar of zwart.
Het gaat als volgt, je kiest een nummer de telefoon gaat over, het scherm blijft zichtbaar, maar zodra de telefoon aan de andere kant wordt opgenomen valt of wordt het scherm na een paar seconden zwart of onleesbaar. Dat is ontzettend onhandig als je een menu gestuurde dienst belt kies 1 of 2 je kent het wel. Ik zie niets meer. Waar zit de optie dat ik deze tijd kan verlengen.
Ook springt er steeds de tekst “dubbelklikken om te ontgrendelen” op het scherm. Klik je daarop verdwijnt het maar het komt steeds weer terug.