Als ik bezig ben op mijn telefoon en ik krijg een melding van bijvoorbeeld whatsapp, dan kan ik daar niet bovenin niet meteen op drukken maar moet ik wachten tot de melding verdwijnt. Daarna kan ik in mijn pulldown menu wel via de notificatie naar mijn berichtje gaan.
Lastig uit te leggen maar herkent iemand dit? Is dit een simpele instelling of is het een bug?
Als ik bezig ben op mijn telefoon en ik krijg een melding van bijvoorbeeld whatsapp, dan kan ik daar niet bovenin niet meteen op drukken maar moet ik wachten tot de melding verdwijnt. Daarna kan ik in mijn pulldown menu wel via de notificatie naar mijn berichtje gaan. Lastig uit te leggen maar herkent iemand dit? Is dit een simpele instelling of is het een bug?
Als ik bezig ben op mijn telefoon en ik krijg een melding van bijvoorbeeld whatsapp, dan kan ik daar niet bovenin niet meteen op drukken maar moet ik wachten tot de melding verdwijnt. Daarna kan ik in mijn pulldown menu wel via de notificatie naar mijn berichtje gaan.
Lastig uit te leggen maar herkent iemand dit? Is dit een simpele instelling of is het een bug?