Op mijn PC heb microsoft office 2010. Daar gebruik microsoft outlook 2010 voor mijn mail en agenda. Op mijn de telefoon (de S3) heb ik mijn mail staan en via S planner mijn agenda. Dat gaat al bijna twee jaar naar volle tevredenheid. Sinds anderhalve week kan ik mijn agenda niet meer synchroniseren. Mail blijft wel binnen komen. Nu blijkt mijn account in S planner weg te zijn. Wil ik het opnieuw toevoegen via microsoft exchange server, dan geeft hij netwerkfout aan. waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt voor eventuele reacties en hulp.
Op mijn PC heb microsoft office 2010. Daar gebruik microsoft outlook 2010 voor mijn mail en agenda. Op mijn de telefoon (de S3) heb ik mijn mail staan en via S planner mijn agenda. Dat gaat al bijna twee jaar naar volle tevredenheid. Sinds anderhalve week kan ik mijn agenda niet meer synchroniseren. Mail blijft wel binnen komen. Nu blijkt mijn account in S planner weg te zijn. Wil ik het opnieuw toevoegen via microsoft exchange server, dan geeft hij netwerkfout aan. waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt voor eventuele reacties en hulp.
Op mijn PC heb microsoft office 2010. Daar gebruik microsoft outlook 2010 voor mijn mail en agenda. Op mijn de telefoon (de S3) heb ik mijn mail staan en via S planner mijn agenda. Dat gaat al bijna twee jaar naar volle tevredenheid. Sinds anderhalve week kan ik mijn agenda niet meer synchroniseren. Mail blijft wel binnen komen. Nu blijkt mijn account in S planner weg te zijn. Wil ik het opnieuw toevoegen via microsoft exchange server, dan geeft hij netwerkfout aan. waar kan dit aan liggen? Alvast bedankt voor eventuele reacties en hulp.