Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2015
  • 18:29

Ik wil graag de foto's die ik op mijn Samsung S5 gemaakt hebt op mijn computer zetten

maar ik deel via blutooth hij word gevonden de pc word ook gevonden maar het verzenden mislukt

Kan iemand mij raad geven hoe te handelen lukt wel van ede ene telefoon naar de andere

vriendelijke groet Ayla

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 augustus 2015
  • 20:47

Waarom geen kabeltje?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 augustus 2015
  • 20:47

Edit: airdroid werkt ook goed. En sneller dan bluetooth

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2015
  • 21:50

Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites

geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en

plaatste ze op mijn sites.

wat is airdroid

gr Ayla

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 augustus 2015
  • 23:21

Op sites plaatsen is wat anders dan op je pc. Airdroid is een app waarna je via een internetbrowser toegang hebt tot je telefoon

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 22 augustus 2015
  • 10:33

Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en plaatste ze op mijn sites. wat is airdroid gr Ayla
met airdroid kun je verbinding maken met een webbrowser en van daaruit alles naar je computer kopieren en nog veel meer.

om airdroid te kunne gebruiken instaleer dan eerst airdroid op je galaxy, airdroid kun je hier downloaden

ga nu op je computer naar deze website open airdroid op je galaxy doorloop alle stappen (inloggen kun je overslaan) en kies scann QR code, scann nu de QR code die op het scherm staat, als het goed is heb je nu verbinding en kun je foto's,bestanden enz.. naar je computer overbrengen.

hier een filmpje hoe airdroid werkt.

@ayla helaas is alles wel weer in het engels.

wat het delen via bleutooth op windows 10 betreft dat kan nog wel een bug zijn, bij lukt het ook niet, dat zal in de toekomst nog wel opgelost worden.

Bewerkt (22 augustus 2015 10:41) | link toegevoegt
ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2015
  • 13:00

@gizmobinky dank je wel voor je advies ga er mee aan de slag

groet van Ayla

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 november 2015
  • 08:58

Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en plaatste ze op mijn sites. wat is airdroid gr Ayla
met airdroid kun je verbinding maken met een webbrowser en van daaruit alles naar je computer kopieren en nog veel meer. om airdroid te kunne gebruiken instaleer dan eerst airdroid op je galaxy, airdroid kun je hier downloaden ga nu op je computer naar deze website open airdroid op je galaxy doorloop alle stappen (inloggen kun je overslaan) en kies scann QR code, scann nu de QR code die op het scherm staat, als het goed is heb je nu verbinding en kun je foto's,bestanden enz.. naar je computer overbrengen. hier een filmpje hoe airdroid werkt. @ayla helaas is alles wel weer in het engels. wat het delen via bleutooth op windows 10 betreft dat kan nog wel een bug zijn, bij lukt het ook niet, dat zal in de toekomst nog wel opgelost worden.
delen via bleutooth in windows 10 is sinds kort opgelost door een update van windows 10 en werkt nu weer.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.