Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Edit: airdroid werkt ook goed. En sneller dan bluetooth
Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites
geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en
plaatste ze op mijn sites.
wat is airdroid
gr Ayla
Op sites plaatsen is wat anders dan op je pc. Airdroid is een app waarna je via een internetbrowser toegang hebt tot je telefoon
Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en plaatste ze op mijn sites. wat is airdroid gr Aylamet airdroid kun je verbinding maken met een webbrowser en van daaruit alles naar je computer kopieren en nog veel meer.
@gizmobinky dank je wel voor je advies ga er mee aan de slaggroet van Ayla
delen via bleutooth in windows 10 is sinds kort opgelost door een update van windows 10 en werkt nu weer.Heb het met kabeltje gedaan maar waar het aan ligt weet ik niet maar kan op sommige sites geen foto plaatsen , met mijn oude telefoon Samsung S11 lukte dat wel zetten op mijn computer en plaatste ze op mijn sites. wat is airdroid gr Aylamet airdroid kun je verbinding maken met een webbrowser en van daaruit alles naar je computer kopieren en nog veel meer. om airdroid te kunne gebruiken instaleer dan eerst airdroid op je galaxy, airdroid kun je hier downloaden ga nu op je computer naar deze website open airdroid op je galaxy doorloop alle stappen (inloggen kun je overslaan) en kies scann QR code, scann nu de QR code die op het scherm staat, als het goed is heb je nu verbinding en kun je foto's,bestanden enz.. naar je computer overbrengen. hier een filmpje hoe airdroid werkt. @ayla helaas is alles wel weer in het engels. wat het delen via bleutooth op windows 10 betreft dat kan nog wel een bug zijn, bij lukt het ook niet, dat zal in de toekomst nog wel opgelost worden.
Ik wil graag de foto's die ik op mijn Samsung S5 gemaakt hebt op mijn computer zetten
maar ik deel via blutooth hij word gevonden de pc word ook gevonden maar het verzenden mislukt
Kan iemand mij raad geven hoe te handelen lukt wel van ede ene telefoon naar de andere
vriendelijke groet Ayla