Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Gerard14

Gerard14

• Lid sinds 03 november 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 november 2015
  • 16:44

Het lukt mij maar niet om Video bestanden die op de SD kaart staan te verplaatsen naar de HD van de smartfoon.
Heb dit geprobeerd smartfoon aangesloten op mijn PC m.b.v. USB en bestasd verslepen, maar kreeg de melding: Wachten GT7580 is bezet, de groene balk blijft zoeken maar er gebeurd niets.
Moet soms eerst een instelling gewijzigd worden, of met Kies, maar hoe.
Hoop dat iemand mij op weg kan helpen, graag stapsgewijs.

Heb contact gehad met de helpdesk van Samsung afd. smartfoon, die vertelde dat bestanden verplaatsen van micro SD naar de moeder card van de smartfoon alleen met het progje Kies lukt.
Helaas kan ik geen verbinding krijgen met Kies, omdat er een probleem is opgetreden in W10. Tot voor kort lukte het mij nog wel, maar nu moet ik wachten op een Update van Kies. Windows je wordt bedankt met steeds maar nieuwe OS in de lucht te gooien, zonder er de vele gevolgen van te zien.

Misschien weet iemand toch een manier om een video bestand op mijn moeder card te zetten, plaatsen of nieuwe te maken, door b.v. instelling op smartfoon te wijzigen. Want die Helpdesk van Samsung weet volgens mij ook niet veel. Dit komt omdat zij alleen maar dozen schuiven, die boeren.
Ze hebben veel en veel te veel typen en soorten om goede Service te geven. Geef mij maar Panasonic.

Gerard

Bewerkt (6 november 2015 00:52) | update

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.