Sinds gister toen ik muziek aan het luisteren op het station via me oortjes werd hhet geluid ineens zo zacht dat ik nauwelijks meer iets hoor tot nu toe… Ik heb het geluid op max (15) gezet maar het klinkt als 1, ook aan de oortjes ligt het niet want ik heb ze op me ipad geprobeerden ze doen het goed en volluit.
Weet iemand waar dit ineens door komt en wat Ik eraan kan doen?
Gr Jordy
Goedenavond, Sinds gister toen ik muziek aan het luisteren op het station via me oortjes werd hhet geluid ineens zo zacht dat ik nauwelijks meer iets hoor tot nu toe... Ik heb het geluid op max (15) gezet maar het klinkt als 1, ook aan de oortjes ligt het niet want ik heb ze op me ipad geprobeerden ze doen het goed en volluit. Weet iemand waar dit ineens door komt en wat Ik eraan kan doen? Gr Jordy
Goedenavond,
Sinds gister toen ik muziek aan het luisteren op het station via me oortjes werd hhet geluid ineens zo zacht dat ik nauwelijks meer iets hoor tot nu toe… Ik heb het geluid op max (15) gezet maar het klinkt als 1, ook aan de oortjes ligt het niet want ik heb ze op me ipad geprobeerden ze doen het goed en volluit.
Weet iemand waar dit ineens door komt en wat Ik eraan kan doen?
Gr
Jordy