Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jojo13

Jojo13

• Lid sinds 29 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2016
  • 01:08

Kan iemand mij helpen om een oplossing te vinden voor mijn probleem met mijn samsung s4.

Ik wil wel notificatie icoontje krijgen van bijvoorbeeld Twitter maar wil niet al de inhoud kunnen lezen in de notificatie balk. De inhoud wil ik graag privé houden en is niet geschikt voor derden die "toevallig" meekijken op mijn scherm. Ik heb bij instellingen naar mijn idee alles al gehad zowel van twitter als samsung s4.Heb ook al app gebruikt : heads off. Deze werkte voorheen wel maar is sinds kort ook niet meer in staat de voorvertoning van bericht tegen te gaan. 

Steinway

Steinway

• Lid sinds 30 januari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2016
  • 16:55

Kan iemand mij helpen om een oplossing te vinden voor mijn probleem met mijn samsung s4. Ik wil wel notificatie icoontje krijgen van bijvoorbeeld Twitter maar wil niet al de inhoud kunnen lezen in de notificatie balk. De inhoud wil ik graag privé houden en is niet geschikt voor derden die "toevallig" meekijken op mijn scherm. Ik heb bij instellingen naar mijn idee alles al gehad zowel van twitter als samsung s4.Heb ook al app gebruikt : heads off. Deze werkte voorheen wel maar is sinds kort ook niet meer in staat de voorvertoning van bericht tegen te gaan.

In 3 stappen app-meldingen uitzetten in Android6

TIPSDoor Daniël Verlaan op 28 november 2014 | 15.24 uur
1 min leestijd
Delen
Het is soms enorm vervelend om meldingen van Android-apps te krijgen die je eigenlijk niet wilt zien. Het is echter mogelijk om deze meldingen per app uit te schakelen.
Apps kunnen meldingen tonen in de notificatiebalk, waar de gebruiker niet altijd de controle over heeft. Soms is het uitschakelen van meldingen mogelijk via de instellingen van een app, maar dat is ook vaak niet het geval. Daarom laat Android Planet zien hoe je dit handmatig kunt forceren.
App meldingen uitzetten in Android
Het uitschakelen van meldingen in Android kan enorm handig zijn. Denk bijvoorbeeld aan notificaties van games, die je vragen om een in-app-aankoop te maken? Of al die meldingen van Facebook en Twitter? Of de constante meldingen van apps dat een specifieke app op de achtergrond draait? Deze notificaties kun je via de onderstaande drie stappen heel gemakkelijk uitschakelen.
  kooptip  

Ga naar Instellingen en vervolgens naar AppsScroll door de lijst met alle apps, en klik op de app waarvan je de notificaties niet meer wilt zienDruk op Meldingen uitschakelenEn dat was het! Vanaf Android Lollipop is app meldingen uitzetten nog iets gemakkelijker gemaakt. Sinds die Android-versie kun je lang op de melding drukken, waarna je op het informatie-icoontje drukt en vervolgens Blokkeren aanvinkt.

Jojo13

Jojo13

• Lid sinds 29 januari 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2016
  • 19:47

Dit is idd een oplossing maar ik krijg op deze manier ook geen notificatie icoontje meer . Deze wil ik dus wel hebben. Wil alleen geen voorbeeld van inhoud al gelijk kunnen lezen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.