Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kan iemand mij helpen om een oplossing te vinden voor mijn probleem met mijn samsung s4. Ik wil wel notificatie icoontje krijgen van bijvoorbeeld Twitter maar wil niet al de inhoud kunnen lezen in de notificatie balk. De inhoud wil ik graag privé houden en is niet geschikt voor derden die "toevallig" meekijken op mijn scherm. Ik heb bij instellingen naar mijn idee alles al gehad zowel van twitter als samsung s4.Heb ook al app gebruikt : heads off. Deze werkte voorheen wel maar is sinds kort ook niet meer in staat de voorvertoning van bericht tegen te gaan.
kooptip |
Dit is idd een oplossing maar ik krijg op deze manier ook geen notificatie icoontje meer . Deze wil ik dus wel hebben. Wil alleen geen voorbeeld van inhoud al gelijk kunnen lezen.
Kan iemand mij helpen om een oplossing te vinden voor mijn probleem met mijn samsung s4.
Ik wil wel notificatie icoontje krijgen van bijvoorbeeld Twitter maar wil niet al de inhoud kunnen lezen in de notificatie balk. De inhoud wil ik graag privé houden en is niet geschikt voor derden die "toevallig" meekijken op mijn scherm. Ik heb bij instellingen naar mijn idee alles al gehad zowel van twitter als samsung s4.Heb ook al app gebruikt : heads off. Deze werkte voorheen wel maar is sinds kort ook niet meer in staat de voorvertoning van bericht tegen te gaan.