Het geluid van mijn Samsung Galaxy A5 2016 gaat de hele tijd op pauze. Als ik hem in mijn zak doe, als ik hem gewoon in mijn hand hou. Ook gaat hij, sinds de nieuwe update, de hele tijd naar Google toe voor spraak-opname voor een zoekopdracht.
Ik heb al best veel in de instellingen gezocht en op het internet gekeken, maar ik kan maar geen oplossing vinden. En op een gegeven moment wordt het best wel irritant.
Iemand misschien tips om dit te stoppen?
Het geluid van mijn Samsung Galaxy A5 2016 gaat de hele tijd op pauze. Als ik hem in mijn zak doe, als ik hem gewoon in mijn hand hou. Ook gaat hij, sinds de nieuwe update, de hele tijd naar Google toe voor spraak-opname voor een zoekopdracht. Ik heb al best veel in de instellingen gezocht en op het internet gekeken, maar ik kan maar geen oplossing vinden. En op een gegeven moment wordt het best wel irritant. Iemand misschien tips om dit te stoppen?
Het geluid van mijn Samsung Galaxy A5 2016 gaat de hele tijd op pauze. Als ik hem in mijn zak doe, als ik hem gewoon in mijn hand hou. Ook gaat hij, sinds de nieuwe update, de hele tijd naar Google toe voor spraak-opname voor een zoekopdracht.
Ik heb al best veel in de instellingen gezocht en op het internet gekeken, maar ik kan maar geen oplossing vinden. En op een gegeven moment wordt het best wel irritant.
Iemand misschien tips om dit te stoppen?